Wpis z mikrobloga

Jako właściciel firmy, chciałbym przeprosić wszystkie osoby, które mogły lub poczuły się urażone w wyniku nieodpowiednich treści umieszczonych z profilu hostinguj. Sytuacja nie powinna mieć nigdy miejsca, przepraszam.
  • Odpowiedz
@hostinguj: wyjaśnijmy sobie coś:

1. tak, to zachowanie było karygodne.

2. albo przepraszasz, albo nie. sformułowanie "przepraszam osoby, które mogły lub poczuły się urażone" to jest jakaś kosmicznie bezsensowna konstrukcja. co ona bowiem znaczy? ano ni mniej ni więcej a to, że mamt sobie "wybrać" czy nas to Wasze zachowanie uraziło czy nie. nie tak działają przeprosiny. przeprosiny polegają na tym że SAMI uznajecie swoją winę i przepraszacie. bez żadnych wymówek, bez
  • Odpowiedz
Jako właściciel firmy, chciałbym przeprosić wszystkie osoby, które mogły lub poczuły się urażone w wyniku nieodpowiednich treści umieszczonych z profilu hostinguj. Sytuacja nie powinna mieć nigdy miejsca, przepraszam.


@hostinguj: LMAO
  • Odpowiedz
@hostinguj: Sprawa zamieciona pod dywan, czy osoba piszące te wiadomości miała jakieś realne konsekwencje?
Możecie w jakiś sposób zapewnić potencjalnych klientów, że to nie właściciel pisał te wiadomości?

Nie oszukujmy się, cała wasza firma wygląda na prowadzoną przez jedną osobę i to mocno nieodpowiedzialną.
  • Odpowiedz
@hostinguj: A coś więcej może? Ja raczej nie mam urazy do Pana firmy, traktuję to jak wybryk marketingowca, ale z ciekawości chciałbym zapytać czy wiadomo ile promili miał w organizmie pisząc takie rzeczy i jakie konsekwencje poniósł.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@hostinguj: gratuluję marketingu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jednak hosting leci gdzie indziej, bałabym się napisać do Was z jakimkolwiek problemem
  • Odpowiedz