Aktywne Wpisy

kaduceusz +86
Amigoyamigo +2
Co sobie kupiliscie i sprawilo wam radosc? Szukam jakichs pomyslow. Ja ostatnio: wygodne buty, dezodorant do stop, trymer do nosa( ͡° ͜ʖ ͡°)
#pytanie #pytaniedoeksperta #glupiewykopowezabawy
#pytanie #pytaniedoeksperta #glupiewykopowezabawy





NIGDY nie dopłacajcie za nic więcej niż tylko dowóz i wniesienie sprzętu.
1. Telewizory tej firmy, którą wybrałem mają bardzo wygodny sposób rozpakowania. Wystarczy przeciąć taśmę zabezpieczającą górne skrzydła pokrywy, rozchylić je, następnie wyciągnąć z kartonu specjalne klipsy zabezpieczające i karton ładnie wychodzi. Ci idioci odwrócili karton do góry nogami (!) i wycieli (!!) nożem dno (╯°□°)╯︵ ┻━┻ z tego powodu złożyłem reklamację, bo w przypadku jak będę się przeprowadzać lub prowadzić jakieś prace remontowe to nawet nie będę miał jak zapakować telewizora celem jego zabezpieczenia. Przy większych przekątnych to jest jedyny sposób na skuteczne zabezpieczenie sprzętu na czas transportu na przykład. Karton mam gdzie trzymać ale z wyciętym dnem nadaje się tylko do śmieci.
2. Telewizor ma podstawę składającą się z dwóch nóżek montowanych w wąskim lub szerokim rozstawie. Stolik który miałem przygotowany idealnie nadawał się do wąskiego rozstawu, specjalnie mierzyłem jeszcze w sklepie. Idioci nie potrafili zamontować nóżek w wąskim rozstawie więc musiałem jechać po szafkę RTV.
3. Strasznie się spieszyli, jakby w ogóle ich nie obchodziło że wożą sprzęty za niemałe pieniądze.
Zobaczymy co odpowie Euro. W reklamacji domagałem się zwrotu pieniędzy za usługę dostawy oraz nowy, nieuszkodzony karton. Skąd go wezmą? Nie interesuje mnie to, mogą mi dać po telewizorze który wstawili na ekspozycję.
#telewizory #rtveuroagd
źródło: comment_1597563038WvsR6DotN45CYNqfaEdsUi.jpg
PobierzZamówiłem usługę wniesienia i montażu bo nie miałem możliwość by odebrać go ze sklepu. Panowie przyjechali, rozpakowali telewizor w zły sposób i składali go na kartonie który położyli na podłodze. Jako że padało to dopiero za parę godzin mogłem włączyć tv i się okazało, że jest porysowany. Złożyłem reklamacje, oczywiście wszystko trwało 2 tygodnie, które sklep ma na
Gdy następnym razem ktoś będzie narzekał na brak równych szans, że pracę mają tylko ludzie ze znajomościami, że kapitalista wyzyskuje klasę robotniczą, to przypomnijcie sobie, że część ludzi nie potrafi nawet otworzyć kartonowego pudła.
Jakby Pan Mietek spod sklepu obiecał że ci pomoże, spieprzył by sprawę i sobie poszedł to mógłbyś być zły tylko na siebie, ale że sklep oferuje monterów i nie wiedzą co robią to już odpowiedzialność sklepu bo to ze sklepem a nie z monterami dyskutowałeś
@Viarus_ "jak płacę 10k to mogę oczekiwać..." mistrzu, trzeba mieć trochę wyobraźni. W tych sklepach zatrudnia się studenciaków którzy nie majo pojęcia co robią, jakby byli specjalistami to pracowaliby na swoim.
@TenAnonToKlopoty dziękuję za komplement
@Wuja66: człowieku on za to zapłacił xD roszczeniowy był gdyby wymagał za darmo. Gdyby nie miał narzędzi / był niepełnosprawny / nie miał czasu to też byłby roszczeniowy? Bo sobie zamawia jakąś usługę i chce żeby była zrobiona dobrze? Lepiej żeby dał kasę i skulił uszy bo nie wypada oczekiwać tego za co wzięli pieniądze xD co za Janusz...