Wpis z mikrobloga

Zakupiłem RTV Euro AGD telewizor, dodatkowo zapłaciłem za usługę przywiezienia sprzętu, wniesienia, rozpakowania, przykręcenia podstawy i podłączenia. Ponieważ sprzęt przyjechał do domu jak mnie nie było, został odebrany przez rodzinę.

NIGDY nie dopłacajcie za nic więcej niż tylko dowóz i wniesienie sprzętu.

1. Telewizory tej firmy, którą wybrałem mają bardzo wygodny sposób rozpakowania. Wystarczy przeciąć taśmę zabezpieczającą górne skrzydła pokrywy, rozchylić je, następnie wyciągnąć z kartonu specjalne klipsy zabezpieczające i karton ładnie wychodzi. Ci idioci odwrócili karton do góry nogami (!) i wycieli (!!) nożem dno (°° z tego powodu złożyłem reklamację, bo w przypadku jak będę się przeprowadzać lub prowadzić jakieś prace remontowe to nawet nie będę miał jak zapakować telewizora celem jego zabezpieczenia. Przy większych przekątnych to jest jedyny sposób na skuteczne zabezpieczenie sprzętu na czas transportu na przykład. Karton mam gdzie trzymać ale z wyciętym dnem nadaje się tylko do śmieci.

2. Telewizor ma podstawę składającą się z dwóch nóżek montowanych w wąskim lub szerokim rozstawie. Stolik który miałem przygotowany idealnie nadawał się do wąskiego rozstawu, specjalnie mierzyłem jeszcze w sklepie. Idioci nie potrafili zamontować nóżek w wąskim rozstawie więc musiałem jechać po szafkę RTV.

3. Strasznie się spieszyli, jakby w ogóle ich nie obchodziło że wożą sprzęty za niemałe pieniądze.

Zobaczymy co odpowie Euro. W reklamacji domagałem się zwrotu pieniędzy za usługę dostawy oraz nowy, nieuszkodzony karton. Skąd go wezmą? Nie interesuje mnie to, mogą mi dać po telewizorze który wstawili na ekspozycję.

#telewizory #rtveuroagd
Viarus_ - Zakupiłem RTV Euro AGD telewizor, dodatkowo zapłaciłem za usługę przywiezie...

źródło: comment_1597563038WvsR6DotN45CYNqfaEdsUi.jpg

Pobierz
  • 95
@Viarus_ nie przejmuj się, miałem podobną sytuację również że sklepem RTV Euro AGD.
Zamówiłem usługę wniesienia i montażu bo nie miałem możliwość by odebrać go ze sklepu. Panowie przyjechali, rozpakowali telewizor w zły sposób i składali go na kartonie który położyli na podłodze. Jako że padało to dopiero za parę godzin mogłem włączyć tv i się okazało, że jest porysowany. Złożyłem reklamacje, oczywiście wszystko trwało 2 tygodnie, które sklep ma na rozpatrzenie
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
@Viarus_: zobacz na zamówienie. Na samym dole masz pewnie usługę: zabranie opakowania/śmieci czy coś takiego. Więc ciesz się że ci tego kartonu nie zabrali jak tak ci jest potrzebny... Karton nie jest do niczego potrzebny, nawet do reklamacji. Jak już będziesz się przeprowadzał to taki karton na necie to grosze. Jakbym dostał taka reklamacje to bym odpisał XD
@Viarus_ ten sprzęt kosztuje 10k ciebie jako klienta ale sklep kosztuje grosze. Pracowałem przy reklamacjach takiego sprzętu i droższe telewizory w przypadku np stwierdzonego martwego piksela musiałem dobijać bo taniej dać nowy niż naprawić (,) tv za 10k przywozi ten sam człowiek co tv za 1k i nie są to profesjonaliści.
@Viarus_ Pomijając kwestię tego czy lepiej komuś zapłacić, czy zrobić samemu...

Gdy następnym razem ktoś będzie narzekał na brak równych szans, że pracę mają tylko ludzie ze znajomościami, że kapitalista wyzyskuje klasę robotniczą, to przypomnijcie sobie, że część ludzi nie potrafi nawet otworzyć kartonowego pudła.
@Viarus_: cisnąć ostro, jak sami dają takie usługi to znaczy że biorą też odpowiedzialność za ich wykonanie.

Jakby Pan Mietek spod sklepu obiecał że ci pomoże, spieprzył by sprawę i sobie poszedł to mógłbyś być zły tylko na siebie, ale że sklep oferuje monterów i nie wiedzą co robią to już odpowiedzialność sklepu bo to ze sklepem a nie z monterami dyskutowałeś
@yggdrasil czy dla was połączenie podstawki z telewizorem przy użyciu wkrętaka to jest montaż? Żarówki w chacie też wam elektryk wymienia? XD

@Viarus_ "jak płacę 10k to mogę oczekiwać..." mistrzu, trzeba mieć trochę wyobraźni. W tych sklepach zatrudnia się studenciaków którzy nie majo pojęcia co robią, jakby byli specjalistami to pracowaliby na swoim.

@TenAnonToKlopoty dziękuję za komplement
roszczeniowców


@Wuja66: człowieku on za to zapłacił xD roszczeniowy był gdyby wymagał za darmo. Gdyby nie miał narzędzi / był niepełnosprawny / nie miał czasu to też byłby roszczeniowy? Bo sobie zamawia jakąś usługę i chce żeby była zrobiona dobrze? Lepiej żeby dał kasę i skulił uszy bo nie wypada oczekiwać tego za co wzięli pieniądze xD co za Janusz...