Wpis z mikrobloga

  • 1
#silownia #mirkokoksy
Dotychczas ćwiczyłam w domku ale niedługo będę miała w bliskim otoczeniu siłownię i postanowiłam chodzić. Z tym, że nie znam się kompletnie na ćwiczeniach. W domku leciałam podstawowe ćwiczenia. Stąd pytanie, czy ktoś tu jest w stanie mi pomóc z doborem ćwiczeń i jest w stanie wspomóc radą?
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Puky: jeśli faktycznie jesteś różową to jak tylko podasz miasto to zlecą się pomocnicy jak muchy do gówna. Na siłowni zresztą podobnie. Będziesz miała za darmo tylu trenerów osobistych ilu sobie zamarzysz.
  • Odpowiedz
@Puky:
Swoją drogą na siłowni zazwyczaj są opisy na urządzeniach jak ćwiczyć i na co one pomagają. Trenerzy też są, których można zapytać. Tacy zatrudnieni przez siłownię
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@iThink nie jestem ładnym różowym paskiem więc raczej wielu chętnych by nie było. Ja raczej potrzebuję żeby ktoś mi powiedział od czego i jak warto zacząć żeby miało sens
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Puky: przed kupnem karnetu na silownie spytaj czy trener rozpisze Ci ogólnorozwojowe cwiczenia, rozpisując powinien wszystko pokazać a potem to już z górki
  • Odpowiedz
@Puky: ale to nie ma znaczenia akurat. Wystarczy, że jesteś kobietą, a znajdzie się nawet na siłowni sporo chętnych do pomocy. Co do ćwiczeń to przemyśl co ciebie najbardziej interesuje. Inaczej rozwijają się mięśnie ćwiczone pod sylwetkę, inaczej pod siłę, inaczej pod wytrzymałość (kondycję).
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@iThink szczerze wątpię. Na poprzednich siłowniach jak próbowałam to nie dostałam wcale tej mitycznej atencji. A co do tego co chce robić to na 1 miejscu spalanko póki co i chcę ładną sylwetkę
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@iThink rower spoko ale nie znam kompletnie Krakowa a wypadałoby wiedzieć gdzie można pojeździć etc żeby się nie zgubić. To samo bieganie. Do tego, nie kłamiąc, dochodzą kompleksy, dlatego bieganie i pływanie nie przejdą