Wpis z mikrobloga

Mam problem - reklamowałem głośnik jbl zakupiony w emag, w trakcie rozpatrywania reklamacji sklep emag zniknął (po wpisaniu adresu przekierowuje na stronę morele.net) Pani z morele powiedziała, że to nie ich sprawa i żebym pisał na adres emag - oni oczywiście nie odpisują .... (https://www.wykop.pl/wpis/51383543) #morele #emag
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@bodzoo: Miałem z nimi inny problem. Chciałem wysłać do serwisu telefon, który u nich kupiłem, ale nie miałem faktury, tzn. odkopałem maila z "fakturą elektroniczną", ale te cymbały zamiast wysyłać PDFy, wysyłali w mailu link do pobrania faktury, który oczywiście teraz nie działa.
Znalazłem wczoraj formularz kontaktowy do rumuńskiego emaga ( https://www.emag.ro/contact-form ), opisałem sytuację, podałem numer zamówienia (na szczęście był w mailu z fakturą) i dzisiaj elegancko bez zadawania
  • Odpowiedz
  • 0
Dostałem dzisiaj z nienacka maila, że w ciągu 3 dni wyślą naprawiony głośnik. Jest grubo po terminie no ale lepsze to niż nic
  • Odpowiedz