Wpis z mikrobloga

@notoelo: Na Ali nigdy nie ma z tym problemu - piszesz, że paczka nie dotarła do ciebie i zawsze jest zwrot kasy ¯\_(ツ)_/¯ miałem tak już z 15 razy minimum ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@popik3: To już nie pierwszy dym tego typu z tym sklepem. Na spiderswebie gość opisywał gdzie kupił 2 szczoteczki jakieś tam super turbo hiper, a przysłali jedną i się kłócili, że to nie był wielopak.
  • Odpowiedz
@popik3 jestem po tej drugiej stronie, czyli CP i wierz mi obejmują nas różne procedury, które wiemy, że nie mają sensu, ale musimy to robić xD
  • Odpowiedz
  • 20
@sesesesese: IBOOD odpisał, ze zwrócą pieniądze i nie trzeba im odsyłać towaru. Generalnie często u nich kupuje i nigdy nie ma problemu (raz zwracałem uszkodzona doniczkę). Śmieszyła mnie tu tylko procedura.
  • Odpowiedz
@popik3: szczerze, to nigdy nie miałem problemów z ibood. Raz mi przysłali kapsułki do zmywarki po terminie ważności. Zareklamowałem, poprosili o zdjęcie, wygenerowali mi etykietę, odesłałem, dostałem siano. W sumie polecam.
  • Odpowiedz
estem po tej drugiej stronie, czyli CP i wierz mi obejmują nas różne procedury, które wiemy, że nie mają sensu, ale musimy to robić xD


@Dawtona: skoro wiecie, ze to bez sensu to nie mozecie najzwyczajniej w swiecie zmienic tych procedur? :/ czy musicie sie ich trzymac BO PROCEDURY, wie Pan
  • Odpowiedz
@xstempolx zależy jeszcze od firmy, ale większości CP to outsourcing, główna siedzibą danej firmy narzuca procedury i podwykonawcy muszą się do nich stosować
  • Odpowiedz
@xstempolx ja jako szary pracownik nie mam nawet kontaktu, np. W moim przypadku główna siedziba jest na Litwie.

Ogólnie można książkę napisać o tym jak działają procedury, a jak zachowują się ludzie którzy piszą do CP.

Polecam być miłym dla agent który ma Twoją sprawnie szybciej i chętniej rozwiązuje problem.
  • Odpowiedz