Wpis z mikrobloga

@mamwdomuchrupki:
Kia Ceed albo jakaś renówka, Meganka albo Laguna najlepiej w benzynie. Chyba, że te 100km ma być dziennie. To co wkleiłeś to auta premium w których nic nie zyskujesz poza wyższym kosztem utrzymania i gorszą ofertą używanych. A Volvo S40 to ogólnie ma dużo wspolnego konstrukcyjnie z Fordem, czyli możesz mieć to samo taniej i więcej do wyboru.
ps Sedan to martwy segment w europie w nowszych rocznikach. Mały wybór.
@Kejran: Czytaj ze zrozumieniem proszę.
Gdzie napisałem ze nie znajdzie? Napisałem ze audi i BMW będą zajechane, sam przyznałeś ze puga znajdzie bo startują od 20k jeśli ma 23 + 5 na start to coś powinien już znaleźć.
Co miał udowodnić zatem twój komentarz?
@Kejran: Jak już podałeś przykład floty to się jej trzymajmy. Auto kiedy jest we flocie regularnie lata na serwis gdzie nie musi spotykać „tych prawdziwych mechaników co to umio naprawiać a nie tylko wymieniać” zatem jest serwisowane należycie. Auta klasy średniej wyższej pokroju audi A4 lub BMW3 maja podobnie z tą różnicą, że zanim dojdą do aktualnego poziomu cen przechodzą jeszcze przez ręce kilku właścicieli z których rzadko którego (moze poza
Sedan to martwy segment w europie w nowszych rocznikach


@incydent_kakaowy: co prawda większość ludzi kupuje nudne HB w segmencie komapktów i aut miejskich, ale chyba każdy duży producent ma jakiegoś sedana w ofercie lub kilka (pomijam wykastrowane marki takie jak mitshu).

Nie ma problemu by kupić Forda, Opla czy jakiegoś francuza w takiej budzie.

Kia Ceed albo jakaś renówka, Meganka albo Laguna najlepiej w benzynie. Chyba, że te 100km ma być
@mamwdomuchrupki: mialem S40 2.0d 2008 (polift) w manualu i przesiadlem sie do e90 325i 2005 automat.
Dla mnie prowadzenie ogroooomna roznica na korzysc e90. Wykonanie wnetrza tez e90. Ceny czesci bardzo podobny poziom.
Mam w e90 gaz, wiec koszta paliwa porownywalne, ale na korzyść e90 xD
No i wizualnie podoba mi sie e90 bardziej, ale to juz kwestia indywidualna.
Oba autka moge polecic. Tyle, ze s40 jako typowe autko do jezdzenia
@Pawell_17: Mam ja troche ponad pol roku i po zakupie robilem uszczelnienie silnika, bo cieklo spod miski olejowej i pokrywy zaworow. Do tego fitry, olej, swiece, jakis pekniety wezyk od odmy przy okazji tamtej roboty. Wyszlo 2k, ktore na to stargowalem przy zakupie.
Nic wiecej nie robilem jak na razie, ale przy ostatnim deszczu zaczela swirowac kontrola trakcji- pada koronka ABS, ktora kosztuje chyba z 20zl. Mi zostawil sprzedajacy, bo robil