Wpis z mikrobloga

Jestem nowy w inwestowaniu i zacząłem swoją przygodę z biomedem. Przez jakiś czas patrzyłem i akcje rosły, i w końcu zdecydowałem się zainwestować i kupiłem za 29,9zł za akcje. Zaczynam się obawiać, że to był gruby błąd, gdyż od tygodnia cały czas ich wartość spada. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jakim cudem te akcje spadają? Przecież oni tworzą LEK NA COVID!
Zainwestowałem pieniądze które zbieram na wkład własny na mieszkanie, i na razie jestem 15k do tyłu... Czuję się oszukany.

#gielda #zalesie #gpw #kredythipoteczny
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Scaab: Zarząd wyrzucił bardzo dużo akcji przez co wywolal panikę i zbił kurs. Poza tym kurs jest mocno napompowany bo jest ogromna kapitalizacja, a zyski na razie niskie. Raport będzie we wrześniu i pewnie będzie to oznaczać raczej dół ( ͡° ʖ̯ ͡°). Sam trzymam od 4zl i zamierzam się tego pozbyć przed raportem. Lek na razie jest niewiadomą. Jednakże do czasu aż lek się okaże
  • Odpowiedz
@Scaab: brzmi jak początek pasty z tym wkładem na mieszkanie. Na razie czekaj, poniżej 20 zł nie spadnie, może po 15.08 rzucą jakieś nowe info i może odzyskasz kapitał. Wszystko opiera się tu na emocjach, jedna ze spółek gdzie C/Z jest z kosmosu ale nowe pokolenie "inwestorów" nie zadowalają stabilne spółki z fundamentami bo tam się kurs kołysze +/- 3% dziennie a oni szukają "rakiet" ( ͡° ͜ʖ
  • Odpowiedz
@Scaab: BIOMED stara się wyprodukować lek na COVID. Ale nie mają na niego żadnego patentu a jedynie know-how. Także mało kto będzie zainteresowany kupnem licencji na masową produkcję leku. Nie jest też tak, że BIOMED jest monopolistą na rynku - inne zagraniczne spółki także badają możliwość i szykują lek na bazie osocza ozdrowieńców.

Prezes ogłosił, że w 2021 wyprodukują 30-35k dawek leku. Pomyśl - po ile taki lek musiałby chodzić
  • Odpowiedz