Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Przeczytałem przed chwilą poniższy wpis na AMW:

https://www.wykop.pl/wpis/51233587/anonimowemirkowyznania-drogie-wspolprzegrywy-sam-n/

I zaczęła mnie zastanawiać jedna rzecz, jakim cudem istnieje coś takiego jak leki na problemy psychiczne? Nie jestem farmakologiem i nie znam się na tych rzeczach, ale tak na logikę, jeżeli jesteśmy np chorzy i w naszym organizmie są bakterie czy wirusy, których musimy się pozbyć, to bierzemy na to jakieś związki chemiczne, czyli leki, które zabijają te wirusy i dzięki temu zdrowiejemy. Ale jak chemia ma mieć związek z psychiką? Przecież to, że wezmę jakąś tabletkę nie sprawi, że pozbędę się problemów w moim życiu osobistym, tak samo jak np wirusów dzięki zażyciu jakiegoś antybiotyku.

Może mi ktoś to wytłumaczyć, bo dla mnie to jest jakaś abstrakcja, żeby istniało coś takiego jak leki na problemy psychiczne.

#medycyna #zdrowie #psychika #psychoterapia #psychologia #psychiatria

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f2feeea0010a81b084b4001
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt

[====================....................] 51% (120zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 2 lat działania AMW!
  • 13
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: choroby psychiczne nie biorą się tylko z powodów zewnetrznych, ale często wynikają z zaburzeń chemicznych w naszym organizmie i mózgu ( występuje też połączenie tych czynników, ale i osoba super szczęśliwa może zachorować). Sama specem nie jestem, ale na chemiczne zmiany w organizmie człowieka potrzebne są leki. Gadaniem u terapeuty tego nie zmienisz jak i nie wyleczysz raka.
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: ech....
Rzadko które leki działają na bakterie czy wirusy bezpośrednio, raczej działają na objawy