Wpis z mikrobloga

@Kasahara: ja tam kupuje, jakoś nie mogę się przemóc do KFD, nie wiem jak ze smakiem tych białek od nich, czy słodkie, czy nie słodkie itd... Nie mam porównania ://
  • Odpowiedz
@Spilac: I nie dziwie się im akurat, budujesz jakąś markę dobre 10 lat, kształtuje się już jakaś renoma marki, świadomość konsumentów, ludzie kojarzą logo DZIK i tę tematykę, a tu wchodzi konkurencja czy z odżywek czy z odzieży i odcina bezczelnie kupony z Twojej wieloletniej, mozolnej pracy. Za coś takiego powinny iść ostre kary.
  • Odpowiedz
To już WK bardziej można by się przyczepić za plagiatowanie innych marek.


@Andrzejek13: wspominali o tym w filmie mówiąc że na początku byli młodzi oraz niedoświadczani i też popełniali błędy. W sumie trochę inaczej jak ktoś startuje z biznesem a jak ma wielką firmę - choć zarzut ten sam
  • Odpowiedz
@Andrzejek13: To czemu SFD nie robi "Dzikiego białka" już od kilku lat, skoro to tak stare określenie? Ewidentne łojenie z cudzej marki i nie rozumiem, czemu niby bronisz SFD? WK nawiązało do Sprite czy MilkyWay jako do umocowanych na światowym rynku marek i to jeszcze nie wcinając się w ich rejon na rynku (zrobili koszulkę Split, a nie napój WK Split, zrobili białko Milky Whey a nie batony WK MilkyWhey). Ani
  • Odpowiedz
czemu niby bronisz SFD?


@czz17: Bo uważam że to nie jest plagiat.

To czemu SFD nie robi "Dzikiego białka" już od kilku lat,

A czemu mieliby robić? Teraz wpadli na taki pomysł i robią to teraz.

zrobili koszulkę Split, a nie napój WK Split


SFD też nie zrobiło koszulek DZIK tylko białko.

nie jestem jakimś fanem WK

Ja nie jestem klientem SFD, jestem za to przeciwny pozywaniu za używanie zwykłych słów
  • Odpowiedz