Wpis z mikrobloga

@UmiemSkibidi: Uwaga, przypierdzielam się ( ͡° ͜ʖ ͡°) (a właściwie chciałem się pochwalić #wiedzabezuczyteczna)

Silvia ma inny tył, taki jak na zdjęciu niżej.
My to co znamy w Europie jako Nissan 200SX S13 to w japonii nazywało się 180SX.

To co wrzuciłeś na swoim zdjęciu nazywane jest Sileighty (Silvia + one eighty) - to pojawiło się oficjalnie jako wskrzeszenie S13 w 1998 roku,
aksal89 - @UmiemSkibidi: Uwaga, przypierdzielam się ( ͡° ͜ʖ ͡°) (a właściwie chciałem...

źródło: comment_1596108118N8jPHbIfDfC9OsiAmuixFh.jpg

Pobierz
@Iskaryota: według klucza "we need more boost" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Campogalliano gdzie robiłem to zdjęcie i Maranello dzieli jakieś 30km, więc pewnie lista pracowników pracujących tu i tu była dłuższa. Ale mimo całej sympatii dla Ferrari, to Bugatti z 90s miało więcej finezji i polotu :D Jestem jakiś zepsuty, ale f50 jest IMO rysą na idealnej linii 288, f40, enzo, laf. Przynajmniej stylistycznie.
@kuraku: według mnie inż. Materazzi to nie był od jakimś tam pracownik i warto o nim wspomnieć właśnie przy F40/EB110, bo miał kluczowy wpływ na oba te projekty. To były w zasadzie ostatnie supersamochody polegające na technice analogowej, poniekąd przez to, że taka technikę uznawał ten konstruktor (rocznik 39). F50 był już projektowany przy udziale innego dyrektora technicznego marki galopującego konika.

Jakby cię interesowała bardziej historia powstawania F40/EB110 to polecam wywiady
Iskaryota - @kuraku: według mnie inż. Materazzi to nie był od jakimś tam pracownik i ...
@TrionicSe7en: never meet your heroes. Jeździłem w ubiegłym roku mk4 z 2JZ-GTE - stan doskonały, bo z zasobów muzealnych Toyoty. No serduszko mi pękło, bo samochód ani trochę nie robił. Turbodziura jak odkrywkowa kopalnia węgla, a jak już się zbierze i kopnie, to naprawdę nie ma szału. AE86 jest znacznie słabsza, a robi dwa razy bardziej.