- cena z d--y - francuzi odplyneli ze swoim cennikiem - utrata wartosci kosmiczna - jak w wiekszosci pugow (w tym 407 i 508 ) po kilku latach ta elektronika zacznie platac figle.
@Pirat_Brodacz: przecież to po 60 tys. km skrzypi wręcz, miałem okazję jechać tym autem z większym przebiegiem i dzięki, w środku miejsca jak w matizie, koło klasy premium to może stanie na parkingu i to też nie zawsze.
@michu_bydgoszcz: W BMW czy Mercu jest nieporownywalnie lepiej. nawet (tfu ! ) VAG jest sporo trwalszy. To sa dobre wozy, ale sa powszechnie z tego znane.
Pomijam, ze nowe 508 jest absurdalnie wycenione. Dobic je do 200 kilo papiera to nie jest zaden wyczyn.
@bigger: BMW F10 miałem, awarie od klamek, po aktywny tempomat, samo otwieranie, kupa nieuzasadnionych, niewiadomego pochodzenia błędów. T R A G E D I A , Audi B9 mam, alarm, pre sense, cały czas coś... No mercedesa jeszcze nie miałem, ale pewnie tak samo. Peugeota tez miałem i był git. Fakt 407 ale ale byłem zadowolony. Dużo elektroniki nie miał, ale co miał to działało :)
@michu_bydgoszcz: No nie wiem. Mam 2 sztuki F10. O tych ktore mialem na handel nie wspominam. Auto ma troche ponad 3 lata i 200k przbiegu. ZADNEJ awarii. Wczoraj odebralem z aso i generalnie jedyne co mechanicznie by ttrzeba zrobic to poci sie uszczelniacz tylnego walu. Mowimy o aucie eksploatowanym bardzo intensywnie, nie dbanym i sluzacym do pracy. ~50kkm na rok.
Pugow 407 i 508 mialem sporo. I o ile mechanicznie
Auto przyjemne w jeździe, mam wersję kombi. Cenniki na stronie internetowej są zawsze zawyżone więc mówienie że auto jest za drogie jest trochę upośledzone. Mój kosztował niewiele ponad 100k a jest grubo wyposażony. Warto popatrzeć chociaż na OtoMoto żeby zobaczyć realną cenę auta. Z minusów to zbrodnią jest dramatyczna jakość kamery cofania, widoczność do tyłu (ale to cena designu)
#motoryzacja #wygryw #pokazauto
Komentarz usunięty przez autora
- cena z d--y - francuzi odplyneli ze swoim cennikiem
- utrata wartosci kosmiczna
- jak w wiekszosci pugow (w tym 407 i 508 ) po kilku latach ta elektronika zacznie platac figle.
Pomijam, ze nowe 508 jest absurdalnie wycenione. Dobic je do 200 kilo papiera to nie jest zaden wyczyn.
Inna sprawa to utrata wartosci. Kup za 200k puga i kup za 200k BMW i jedno z nich po 3-4 latach bedzie warte 2x wiecej niz drugie.
Pugow 407 i 508 mialem sporo. I o ile mechanicznie