Wpis z mikrobloga

Powiem Wam, że to co się dzieje teraz z #xkom to jakaś pier.... farsa :|
Regularnie robię tam zakupy zarówno prywatnie jak i służbowo. Zostawiłem już u nich lekką ręką ponad 100k składając komputery sobie czy znajomym.

Problemy zaczęły się w marcu - jako osoba pracująca na uniwerku - potrzebowałem zakupić większą ilość kamer internetowych - na cito. To się nie udało - ale rozumiem sytuację, która wtedy panowała. Pozostał lekki niesmak, że na stronie sprzedawali towar, którego nie mają na stanie - wtedy z adnotacją "dostępny wkrótce" - no, ale mniejsza.

6 lipca zamówiłem zestaw - https://i.imgur.com/vxdk7hK.jpg
Podczas zamówienia - cały zestaw poza pamięcią RAM był dostępny aka. "kup teraz, dostaniesz jutro".
Tego samego dnia - 4 godziny później dostaję maila: https://i.imgur.com/2uPmFVi.jpg
Myślę - spoko. Za dwa dni zestaw będzie u mnie. No i zaczęły się kurła schody.

https://i.imgur.com/YScp1wt.jpg
https://i.imgur.com/sTpwfCV.jpg

Dzwonię do tej śmiesznej firmy w ten poniedziałek - "powinno być, bo project manager zawsze daje informacje wcześniej, że coś się opóźni. Tutaj nie mamy żadnej informacji o kolejnym opóźnieniu".
Dzisiaj dostaję telefon - dzwoni konsultantka x-kom "opóźnienie - być może przyszły tydzień". Ja już #!$%@?.
No, ale wg. konsultantki wszystko jest w porządku, bo..... "teraz na stronie jest napisane, że ten przedmiot nie jest dostępny".
Ja #!$%@?ę.

Czy zachował się jakiś normalny sklep, gdzie można zamówić sprzęt komputerowy i nie zastanawiać się czy się nie zamrozi kasę na cholera go wie ile? #morele odpada - nie trzeba mówić dlaczego.
#gorzkiezale i troche #pcmasterrace (sorka :s)
  • 12
@b__g: Ja korzystam właściwie tylko z @ProLine który na wypoku raczej nie ma dobrej opinii.
Mimo to polecam, nie zdażyło mi się żeby stany na stronie nie zgadzały się z rzeczywistościa, a często odbieram stacjonarnie w sklepie.

Chociaż w @x-kom również robiłem kilkukrotnie zakupy i nie miałem takiej sytuacji jak Ty.

Chyba za często robisz zakupy i po prostu trafiasz na takie kwiatki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@b__g: skoro masz już doświadczenie, zamówiłeś tyle razy to nie istnieje opcja jak rozmowa z konsultantem i sprawdzenie stanu magazynowego telefonicznie? chłop powiedziałby co jest na stanie a co "jest na stanie" i po problemie
@b__g: przepraszamy za sytuację związaną z opóźnieniem zamówienia. Postaramy się wszystko jeszcze raz sprawdzić i wyjaśnić. Będziemy z Tobą w kontakcie
@wrobel28:
no właśnie w tym rzecz - zamawiałem już rzeczy w x-komie wiele razy i zazwyczaj wszystko było 'ok'. To drugi mój przypadek do tej pory, że aż tak lecą w kulki.

@x-kom: tak, wiem. "moje zamówienie jest monitorowane" ()
@Tratak Ja w sumie nie miałem nigdy z nimi problemów gwarancyjnych, nawet z twardym dyskiem.
Może też lubię sklep w moim mieście chlopaki zawsze coś doradzą i nigdy nie mam wrażenia typu "idź już panie" czy kupuje przedłużkę USB czy sprzętu za 1000zl.