Wpis z mikrobloga

@kuraku nie no jadę na tempomacie ,samo sobie ustawia taką prędkość obrotową.

@eloar ja słyszałem że zawory dostają w dupę przy dodaniu gazu na niskich obrotach no ale u mnie redukcja automatyczna i ogień dopiero.
@stassma: 2k obrotów?XD To powiedz to mojej skrzyni ktora przy 55km.h wrzuca 6 bieg i ma 1100 obrotów. 3.5V6 benzyna.
Przy 100km/h jakies 1900 na 6 biegu. To nie diesel stary czy benzyny 1.4 ktore roztelepuja sie od obciążenia na niskich obrotach.
@Kick_Ass: w zasadzie to tłoki i zawory dostają mocno po dupie z powodu dużej bezwładności. Zmiana z 2k na 2100 to tylko 5%, a zmiana z 1k na 1100 to 10%. Czyli przy niskich obrotach taka sama zmiana jest większa i siły bezwładności są większe. To automat, więc pewnie redukuje wcześniej niż poda zmianę na przepustnicę, więc w takiej sytuacji nie ma się czym martwić.
@Kick_Ass: Ziomek ponizej 1.5k obrotów sie nie jezdzij! Nie ma drgań, bo poduszki silnika i dwumasa wszystko tlumią.

Znam takiego co tak jeździ. Jest po remoncie przy 200k (auto ma od 30k) :p

Ja zaś #!$%@?ę te 0.5l na setke i jadę normalnie. Auto zdrowe pod kazdym względem.
@Kick_Ass: aaa nie doczytałem. Taki program mają nowe automaty. Nic nie zrobisz. Znaczy możesz przeprogramować automat ale to potrzeba szpeca jeszcze lepszego niz od chiptuningu. Nie wiem w ogole czy w Pl ktoś to robi i czy gra warta świeczki dla Ciebie.