Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
Myslicie ze na #twitch byłby popyt na streamowanie naprawy i majsterkowanie z #elektronika przez uber amatora? Na jesieni zamierzam powrócić do #terruino i myślę nad takim formatem, streamowanie z samych gierek trochę jest nudne.
Głównie byłaby to nauka na bieżąco, wiem dosłownie podstawy podstaw, co i jak działa, nie znam się na pewno na obliczeniach więc to w trakcie by wychodziło.
Głównie opierałbym się na zbieraniu śmieci wszelakich z bazarków jak stare urządzenia rtv, konsole - to co może laik bez lutowania SMD ogarnąć.
Dodatkowo własne projekty na arduino, trochę programowania, trochę czytania kodu który ktoś napisał i przepisywanie, takie tam proste sprawy, z czasem coś więcej.
Znajomy elektronik mówi że są kanały co to robią ale tylko na yt, na żywo nic nie widział, dodatkowo mam paru znajomych co bardziej lub mniej ogarniaja ale mają pomysły więc możnaby wprowadzić format gościa przydupasa co więcej przeszkadza niż pomaga.

#pytanie #majsterkowanie
  • 18
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@zirytowana_plaszczka: ogółem do tej pory streamuje gierki po pracy, nie chce aby było to coś wiążącego, to nie ma być jakkolwiek źródło zarobku, zebranie o dotacje czy #!$%@? je byle się widzowie zgadzali, traktuje to jako hobby.
Gierki strimuje bo lubię czat poczytać, pośmiać się razem z mojego dzbanowania, a tak może bym dodatkowo kogoś zachęcil do babrania się w elektronikę i inne majsterkowanie bo to nic trudnego.
I zaznaczę że
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@slavoy: no biorąc pod uwagę moje kompetencje to może być podobnie xD uczę się na błędach, lutuje w piękny sposób przypominający spluwanie i liczenie że się utrzyma, często robię prowizorki i niekonwencjonalne sposoby wykorzystuje, może i gównianie, ale kto robi dobrze?