Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Felonious_Gru: cos miedzy rok, a 2 lata temu. Czyli juz po tym czasie. Niemniej jak chodzi o nich (i wszystkie inne firmy kurierskie) to prawda jest taka, ze wszystko zalezy od podejscia kurierow (mam zaliczone wypowiedzenie umowy z jedna z popularnych firm kurierskich z tytulu ich winy) i serio nie moge powiedziec obecnie nic zlego o inposcie. No moze wkurza to, ze ze wzgledu na wzmozony ruch zaczeli wrzucac przesylki do
@Felonious_Gru: no tak ale to tez kurierzy i maja kilka i inne obowiązki a nie dokładanie przez dzien i noc paczek. Ludzie maja prawo i zazwyczaj czekają na ostatnia chwile by wyciągnąć paczkę dlatego paczkomaty się przepełniają
@MiG-21: Lepsze przekierowanie, niż żeby twoja paczka została wbita jako brak miejsca w paczkomacie, bo w ten sposób zamiast być np. W wtorek w paczkomacie może wylądować w środę... Po 17 jak kurier będzie wykonywał ostatni wrzut. ()
@TheOneEyedKing: po co ma zmieniać gabaryt i dodawać sobie pracy. Skanując paczkę gabaryt A otwiera się skrytka A jeżeli jest zapełniona to B i C. Wiec jak da A do C to nie przyjdzie dopłata. Jeżeli jest paczka z gabarytem na A a wielkością C to wtedy jest dopłata
@TheOneEyedKing: Wiesz, to też kwestia indywidualna. Nigdy nie będzie takiego rozwiązania aby wszyscy byli zadowoleni. Przykładowo mi bardziej pasowało to, że dostawałem info o tym, że paczkomat może być przepełniony i czy chcę przekierować do innego czy może poczekam 24h. Zazwyczaj wybierałem to drugie rozwiązanie.

Zresztą jak już mówimy o inposcie to jestem pewny jeszcze jednej rzeczy. Mianowicie, że kurierzy (a na bank tacy są wśród mirków) mają znacznie więcej historii
@zielonka22: @MiG-21: dlatego ja już czasem nawet nie odbieram telefonu, bądź odpowiadam "Będę między 8 a 20". ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nic tak nie #!$%@? jak namolny klient, który zaraz po zeskanowaniu jego paczki zaczyna Ci wydzwaniać. Urządzając sobie koncert życzeń.

@MiG-21: Powiem Ci, że przez krótki okres czasu nazbierało sie tyle historii o klientach, że każdego dnia człowiek zastanawiał się jak dany klient potrafi