Wpis z mikrobloga

Nie rozumiem bólu dupy kierowców o przepisy w których pieszy ma pierwszeństwo. Jeżdżę autem od 10 lat, aktualnie robie prawie 2tys km miesięcznie po miastach i jakoś nigdy nie miałem problemu z żadnym pieszym którzy niby "rzucaja sie pod auta jak #!$%@?".
Jak ktoś jezdzi normalnie i z kulturą to żadnej różnicy w zmianie prawa nie odczuje - a debile niech odloza prawko na półkę skoro maja takie slabe nerwy ¯_(ツ)_/¯

#prawojazdy #polskiedrogi #oswiadczenie
  • 73
  • Odpowiedz
@RenkaRenkeMyje: mam doświadczenie z innego kraju dotyczące tego przepisu. Zauważyłem ze kierowcy zwalniają przy przejściach dla pieszych automatycznie. Piesi również są bardzo rozsądni, wchodząc na jezdnie. Przechodzą częściej na czerwonym, ale wszyscy to robią. Nawet policjanci. To stworzyło jakąś ogólnie akceptowaną sytuacje.
  • Odpowiedz
miesięcznie po miastach i jakoś nigdy nie miałem problemu z żadnym pieszym którzy niby "rzucaja sie pod auta jak #!$%@?".


@RenkaRenkeMyje: Przejedź się w piątek w okolicy krakowskiego miasteczka studenckiego czy ul. Dietla. Jestem czujny, i nigdy pieszy mnie nie zaskoczył, ale wielokrotnie pijani debile wybiegający zza przeszkody (poza przejściem) byli soczyście strąbieni, podobnie jak kretyni włażący na czerwonym.

Zakładam, że każdy pieszy to samobójca, i może dlatego mam czyste
  • Odpowiedz
  • 8
@PanKracy582 jezdze po wroclawiu, katowicach, opolu i dalej nie płacze. Pozatym, jak jest ruch to jeszcze łatwiej przepuścić pieszego skoro toczysz sie w korku 10km/h.
Przejscia dla pieszych w ruchliwszych miejscach sa oznakowane sygnalizacja swietlna.
  • Odpowiedz
  • 10
@GaiusBaltar jak trafisz na debila czy pijanego debila to czy ma pierwszeństwo czy nie, dalej będzie debilem.

@orons i bedzie tak u nas. Taki sam ból dupy raiderów był jak wprowadzali jazde na suwak ŁOO PRZECIE SIE LUDZIE POZABIJAJO JEDEN DRUGIEMU PRZED MASKE BYDZIE SIE WPYCHOŁ. A zauważyłem, że bardzo fajnie sie to przyjęło i funkcjonuje.
  • Odpowiedz