Wpis z mikrobloga

@mczike: oddaj to czym prędzej. Bateria pewnie też zajechana przez ciągłe podłączenie do zasilania i włączony ekran. Jak kosztował 50% ceny to może warto
  • Odpowiedz
@mczike: ekrany oledowe mają tendencję do wypalania i obsługa powinna być tego świadoma, nawet jeżeli telefon był na ekspozycji. Zdecydowanie ich niekompetencja i imo całkowita podstawa do reklamacji
  • Odpowiedz
Byq to wypalony amoled, nic z tym nie zrobisz. Za długo wyświetlał ten sam obraz. Inne egzemplarze potrafią pokazywać ikony z menu na dowolnym ekranie/aplikacji. Taki urok tych gowien
  • Odpowiedz
@root81: pracuje z klientem i zawsze się zastanawiam kto wam te bzdury o 30 dniach powiedział? Przecież nigdzie nie ma takiego zapisu, jedynie przy zakupach przez internet masz 14 dni na zwrot i jest to regulowane prawnie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@root81: pracuje z klientem i zawsze się zastanawiam kto wam te bzdury o 30 dniach powiedział? Przecież nigdzie nie ma takiego zapisu, jedynie przy zakupach przez internet masz 14 dni na zwrot i jest to regulowane prawnie.

@BisonGrass: mam to samo, przychodzą takie za przeproszeniem dzbany i jeszcze się wydzierają "Panie ja mam 30dni na oddanie tego, ja tego nie chce", meh...
  • Odpowiedz