Wpis z mikrobloga

Jestem nowy w pythonie i korzystając z popularnego tutka piszę "bota" do gry, w ten sposób chcę się trochę nauczyć języka - a i "botowość" zagadnienia przyda mi się w robocie - a czasy trudne to może czymś błysnę, choć aktualnie to tylko takie zadanie dla siebie...

To jest siermiężne do bólu bo opiera się w skrócie na robieniu screenów aby badać sytuacje w grze i względnym określaniu położenia elementów względem lewego górnego rogu gry. Bot wykorzystuje po prostu klik myszy. Domyślam się, że okno z grą musi być aktywne a i myszką nie podziałam (czy klawiaturą) bo jest potrzebna botowi.

I tu mam zagwozdkę, bo chciałbym aby ten program działał w tle - innymi słowy, żebym ja sobie mógł korzystać z PC a w tle działa się magia.

Jest na to jakiś sposób? Na pobieranie informacji np z gry webowej napisanej na unity? I potem na wykonywanie tam akcji bez aktywacji konkretnego ekranu z grą i zajmowania takich zasobów jak mysz i klawiatura?

Jest ktoś w stanie podesłać jakieś materiały które pomogłyby mi to rozkminić?

#python #pogodzinach #programowanie #kod #web #unity
  • 5
@Kapitan_Wie_Wszystko: Generalnie chyba źle podchodzisz do problemu - boty w grach rzadko robi się poprzez analizę obrazu, a raczej przez shakowanie gry (klienta gry w przypadku gry sieciowej) a następnie reagowaniu na to co przesyła serwer albo co zmienia sie w pamięci gry (a nie na ekranie).
Tak choćby powstają wallhacki czy aimboty - wiadomo gdzie strzelić nawet jak nie widać.

W przypadku przeglądarek możesz spróbować Selenium celem otwarcia okna przeglądarki,
@Kapitan_Wie_Wszystko też napisałem coś takiego, akurat w nodejs. Działa na identycznej zasadzie jak twój pomysł.
Rozwiązanie proponowane przez @Ilythiiri jest oczywiście poprawniejsze i bardziej pro ale kto narobi ten cały dług techniczny jak nie my hobbistyczni programiści :D