Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@szpongiel: Co? jakie zaognianie konfliktu rasowego? Co ty opowiadasz?

@xionze: głaskanie czarnych po główce przez lata i wszędzie tam gdzie powinno się wziąć odpowiedzialność za siebie (jak np. wychowania dzieci) usprawiedliwianie rasizmem. Jeśli od dziecka, przez całe życie ktoś słyszy narrację, że wszelkie jego niepowodzenia to nie jego wina tylko "złego białego człowieka" i "systemowego rasizmu", to jak myślisz - jaka będzie motywacja takiego człowieka do wzięcia się
  • Odpowiedz
Akurat mam pod ręką wykres Procter & Gamble, właściciela marki Gillette


@PilariousD: wyżej był wykres jakiegoś Gillette India i coś tam rzeczywiście jebło pod koniec roku, nieważne, że nie ten market i nie ten czas XD
  • Odpowiedz
@Arthaniel: a ty wyobraź sobie że jesteś czarny i dzień w dzień przez całe życie w każdych mediach widzisz tylko białych ludzi. Albo lepiej, wyobraź sobie, że jesteś azjata - ich prawie w ogóle nie ma w zachodnich mediach. I oni jakoś z tym żyją, a wam d--y pękają jak zobaczycie jeden obrazek, który nawiązuje do czegoś innego niż wy. Jesteście tak wrażliwi, że to aż śmieszne xd
  • Odpowiedz
@Ranger: Na tamtym wykresie z Gillette India to nawet spadku żadnego w ogóle nie ma. Afera z tą reklamą była w styczniu i lutym 2019, a na wykresie tam absolutnie ani drgnęło w tym okresie.

Trzeba jeszcze wspomnieć, że Gillette nie tylko nie straciło nic na tym bojkocie, to jeszcze w maju 2019 dorzucili do pieca wypuszczając drugą reklamę z osobą transpłciową.
https://www.instagram.com/p/Bx2YJnShHW_/

Ale tego bojkotujący nawet nie zauważyli, bo
  • Odpowiedz
@Perthro: Jasne, że grosz do grosza, ale serio myślisz, że to będzie grubsza akcja? :D
Inna sprawa, że wielokrotnie przewijały się raporty o tym jak bojkoty, które miały marce szkodzić - pomagały jej.

  • Odpowiedz
@TenNorbert: zrobiłem to samo. Mam to w dupie, że zrobi tak 5 osób i "hehe straty wyceniono na 19 dolanów xD spotifaj się nie pozbiera". Ja nie będę się do tego dokładał.
  • Odpowiedz
@Rachey nie, ludzie nie zrezygnowali z ich produktów. Spójrz sobie na inne marki związane z tą branżą, praktycznie wszystkie zaliczyły spadek, wiesz czemu? bo zarost zaczyna być modny i więcej się sprzedaje produktów do brody/jest większy popyt na barberów, niż na maszynki xD
  • Odpowiedz