Wpis z mikrobloga

@KrzysiekEire no to jako mechanik nie wypowiadaj się co jest lepsze dla polityki ich firmy xd widocznie przekalkulowali sobie, że więcej stracą, jak nie dodadzą głupiej playlisty z hazztagiem, tyle. No pewnie że prywatnie ich nie wspierają, wspieraja ich jako firma, i tylko to się dla nich liczy. Muzyki nie kupujesz od prezesa firmy tylko od Spotify
@medevacs bardziej mi chodzi o to, że więcej osób odejdzie jeśli nie dodają playlisty, niż jeśli ją dodają. Nie kalkulują zysków, tylko ograniczają straty
Przypomnieć wam bardzo udaną kampanię reklamową Gilette, która skończyła się utratą wartości ich akcji giełdowych o około 50%?


@Rachey: kolejny który wierzy w tego fejka xD Gilette nie traciło przez tą reklamę, Gilette traciło od lat, ale jeden manipulant obciął wykres żeby ładnie wyglądało, a dzbany dalej wierzą xD
https://knowledge.wharton.upenn.edu/article/gillette-toxic-masculinity-ad/

The ad has garnered more 25 million views on YouTube since it was posted on January 13, and parent company Procter
@anonimek123456: @przegrywwsrodwygrywow: Nie wiem czemu wam tak do śmiechu. Płacę za Spotify to chcę muzyki. I tyle. A z OPa nie ma się co śmiać bo jako konsumenci możemy wywierać wpływ na przedsiębiorstwa za pomocą portfeli. Z ludzi biorących udział w wyborach też się śmiejecie bo "no na pewno PiS sie nie podniesie po twoim głosie na lewice xDDDDDDDDDDDDD"
Płacę za Spotify to chcę muzyki


@zielonzielon: Nie wiedziałem że promowana playlista na głównej stronie (nie w twojej bibliotece) utrudnia dostęp do muzyki ( ͡° ͜ʖ ͡°) To tak jakby drzeć ryja bo w "Na czasie" na YouTube jest kurde Jake Paul.