Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
W nawiązaniu do tego wpisu,
https://www.wykop.pl/wpis/49693159/anonimowemirkowyznania-znalazlem-na-tinderze-fajna/

Na początek może kilka dodatkowych informacji, niektórzy pytali. W poprzednim wpisie umieściłem jedynie wiek. Dziewczyna studiuje medycynę, ma stypendium, plus bogatych rodziców (lekarze) i kupione mieszkanie w mieście w którym oboje studiujemy. Ja pracuję w korpo, które jest etapem pośrednim bo studiuję prawo. Oboje interesujemy się sztuką, planowaliśmy luźno jakieś wakacyjne wycieczki po Europie, znamy po 2 języki obce co też było całkiem zabawne. Za nic jej nie płaciłem, raz jak to zrobiłem bo nie miała drobnych to upominała się o podanie numeru konta. Padło pytanie o auto(?), mam forda mustanga, ale Ona też ma całkiem fajnie więc to tam chyba bez znaczenia xd

Po skończonej pracy zdalnej zaczęła mnie namawiać do odwiedzin w jej mieszkaniu. Uległem, zgodziłem się, przyznaję, już jakoś nie dałem rady odmówić... Postanowiłem jakoś dać spokój z tymi dwiema sytuacjami z czasu mojego wyjazdu. Pokazała obrazy jakie ma, coś tam książki, zrobiliśmy pizzę. No spoko i wylądowaliśmy w łóżku (skoro już padłem i przyjechałem to po co iść w zaparte i odmawiać).