Wpis z mikrobloga

@choochoomotherfucker A idź w hooy wkurzyli się tak na mnie że ciągle się psułem na tych starych en57 że mnie przenieśli na warsztat tymczasowo bo niby nie potrafiłem uruchomić od nowa i zablokowałem na godzinę tor i drugi koleś przyjechał co miał mnie ściągnąć i uruchomił mi te jednostki ( ͡° ʖ̯ ͡°) Teraz ostatnio nie zdałem egzaminu na maszyniste i dalej na warsztacie pracuje a już
  • Odpowiedz
@PWRXerXes: no wiem coś o tym, bo jeszcze jak pracowałem na szopie to się opory czyściło, spody robiło. A najgorzej jak się częsci na podmianę brało z zaspawanych maszyn , to się jak z prysznica wychodziło.
  • Odpowiedz
@Pepe_Boomer polecam naukę budowy pociągu bo bądź co bądź się mocno przydaje w tym zawodzie :p i opanowanie nie ma co się stresować zablokujesz linie to trudno tylko czasem trzeba myśleć nieszablonowo aby zjechać, wiedza jak działa to czym jeździsz też się przydaje
  • Odpowiedz
@epll: jak części są sprawne to się je wymienia, tak jak w samochodach. A części nie są ze złomu tylko z maszyn OR
i OG. Widzę, że znasz temat to skrutów rozwijać nie muszę.
  • Odpowiedz