Wpis z mikrobloga

@xDOlejxD: Poszukaj czy nie trzeba będzie zmienić modułu kontrolującego światła. Bo np. w E60 przedlift miał jedną tradycyjną żarówkę jako stop i pozycyjne do tego jedno-włóknową i tylko ją zasilał mniejszym prądem aby świeciło słabiej jako pozycja a mocniejszym, gdy potrzebny był stop. A polift E60 miał ledowe pozycje i stop na osobnej żarówce i albo zmiana czy rekodowanie modułu wchodziło w grę albo rzeźbienie zasilania stopu z trzeciej lampy.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Sm3rf1k: @xDOlejxD: nie da sie bez innej klapy. Zewnętrzne w karoserię pasują ale wewnętrzne na klapie mają przecież inny kształt, ślepy by to zauważył. Po za tym w lifcie jest inna kostka oraz moduł FRM3 potrzebujesz który na ledy będzie dawał niższe napięcie.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Sm3rf1k: no niby można ale jednak nie do końca bo frm1 nie obsługuje ledow, frm2 jest niekompatybilny z wieloma rzeczami plus ciężko go a FRM3 w ogóle nie podłączysz.
  • Odpowiedz