Wpis z mikrobloga

Siema! Potrzebuję Waszych rad, sugestii, pomysłów. Jak wiecie mamy przez wirusa czas spowolnienia gospodarczego, który uniemożliwia zbytnio zmianę pracy, ale za to sprzyja możliwości samokształcenia i rozwoju osobistego. Ze względu na spadek zamówień i brak nadgodzin i sobot pracujących chcę wykorzystać ten czas, dlatego do sedna. Pracuję jako zastępca kierownika magazynu w średniej wielkości firmie produkcyjnej w małym mieście. Zarabiam między 3400 a 3700 netto, rewelacji jakiejś nie ma. Szukam pomysłu co zrobić, aby mieć więcej. W obecnej pracy szans awansu (chociażby na kierownika) już nie mam. Bardziej widzę możliwość w późniejszej zmianie pracy. I teraz tu proszę o wspomniane rady. Czy lepiej iść dalej w kierunku doświadczenia zawodowego i szukać pracy na kierownika magazynu? Jakieś kursy zarządzające jeszcze robić? Ile taki kierownik może wyciągać...5-6k? Albo szukać coś związanego z logistyką i pracą w korpo? Ostatnio zrobiłem dwa kursy na excela, mogę coś jeszcze zrobić. Tylko nie mam koncepcji jak połączyć doświadczenie z magazynu do pracy przy biurku. Co tu byłoby potrzebne zrobic i się nauczyć? Dodam, że do miasta wojewódzkiego mam około 40 km, więc tam ewentualnie upatruję szansę znalezienia lepszej płatnej pracy, gdyby u mnie w mieście był z tym problem. Albo może coś z bazą danych? Administracja itp, zawsze lubiłem różnego typu analizy danych, interpretację ich, a i też mam wykształcenie ekonomiczne. Lub może od razu się przebranżowić? Spawacz, tester czy słynne wykopowe programowanie 15k he? (tutaj bardziej ironia).
Z góry dziękuję za każdy pomysł i opinię.
#praca #pytanie #pracbaza #korposwiat #magazyn #trojmiasto #kryzys #kursy #zarzadzanie
  • 6