Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ahura_mazda: super się cieszę, z Twojej pracy bo raz ,ze wpada w ucho, a dwa - rzeczywiście działa jak logo. Z daleka słychać kto słucha mejwenow. Dzięki za odpowiedź. Szkoda tylko, ze zyj my w zascianku, gdzie ucierając się takie porzekadła, ze z gustami się nie dyskutuje, albo, ze dżentelmen o pieniądzach mnie rozmawia. Głupi temat tabu, przez którego nie można dowiedzieć się prostych rzeczy. I psuje to rynek. Rozumiem w
@ahura_mazda: a to Ciebie mam zamordować za ten irytujący dzingiel ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nawet nie wiesz jak mnie irytuje ta melodia, za każdym razem wyciszam początki ich programów.

Jeszcze powiedz, że na youtubowy kanał Wszechnicy FWW też robiłeś i morderstwo będzie w afekcie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ahura_mazda: super to wyszło faktycznie słychać dopasowanie do nazwy kanału, a jako ekspert co sądzisz o "dłuższe życie każdej pralki to Calgon", bo niby banalne i wkurzające ale zna każdy i jest obecne w naszych głowach od 20 lat, a śmiem zakładać, że nawet za 50 lat jeśli na
łożu śmierci ktoś mi pokaże ten tekst to go zaśpiewam zamiast przeczytać xD
@ahura_mazda: jak wygląda współpraca z Twórcą grafiki, animacji?
Zakładam, że pierw jest muzyka. Czy musisz pracować nad tempem dźwięku czy grafik musi się całkowicie dostosować do Ciebie?
  • 13
@Kami-chan "Dłuższe życie każdej pralki to Calgon" , "Codziennie niskie ceny" Biedronki czy "Przebojowe warzywa Bonduelle" to absolutnie audio brandingowa Biblia :) Być może część z Was pamięta też żółte ciężarówki, które rozwoziły kiedyś lody po osiedlach (Family Frost) - była wtedy nadawana charakterystyczna melodia tuu-ru ruu-ru ru ru ruuu.. :) To też zryło banie na lata.
  • 1
@Caishen zawsze zaczynam współpracę od bardzo dogłębnego poznania klienta i marki, dla której tworzę (parogodzinny briefing). Ustalam tempo i rytmikę sam, to grafik i montażyści muszą dopasować się do muzyki. Muza i dźwięk oddziałują wprost na ludzką podświadomość, stąd ona jest zawsze najważniejsza w profesjonalnych produkcjach.