Jak pewnie część z Was już wie, stworzyłem intro muzyczne do Kanału Sportowego. Parę dni temu odpalam sobie film do śniadania i whoa! Słyszę od Mejwenów takie coś... (ʘ‿ʘ) Strasznie miło i dzień zrobiony (。◕‿‿◕。) Mam nadzieję, że Wam też się podoba! #kanalsportowy #chwalesie
jak kogoś bardziej interesuje tematyka brandingu marki w kontekście dźwiękowym, to kiedyś pisałem artykuł do magazynu Sprawny Marketing, jest dostępny online: https://sprawnymarketing.pl/audio-branding
@ahura_mazda: super się cieszę, z Twojej pracy bo raz ,ze wpada w ucho, a dwa - rzeczywiście działa jak logo. Z daleka słychać kto słucha mejwenow. Dzięki za odpowiedź. Szkoda tylko, ze zyj my w zascianku, gdzie ucierając się takie porzekadła, ze z gustami się nie dyskutuje, albo, ze dżentelmen o pieniądzach mnie rozmawia. Głupi temat tabu, przez którego nie można dowiedzieć się prostych rzeczy. I psuje to rynek. Rozumiem w
@ahura_mazda: Aż nie chce się przewijać jak się ogląda z powtórki, a to u mnie nie częste jesli chodzi o intra i wstępniaki na YT czy przed serialami. Wyszło świetnie!
@ahura_mazda: super to wyszło faktycznie słychać dopasowanie do nazwy kanału, a jako ekspert co sądzisz o "dłuższe życie każdej pralki to Calgon", bo niby banalne i wkurzające ale zna każdy i jest obecne w naszych głowach od 20 lat, a śmiem zakładać, że nawet za 50 lat jeśli na łożu śmierci ktoś mi pokaże ten tekst to go zaśpiewam zamiast przeczytać xD
@ahura_mazda: jak wygląda współpraca z Twórcą grafiki, animacji? Zakładam, że pierw jest muzyka. Czy musisz pracować nad tempem dźwięku czy grafik musi się całkowicie dostosować do Ciebie?
@Kami-chan "Dłuższe życie każdej pralki to Calgon" , "Codziennie niskie ceny" Biedronki czy "Przebojowe warzywa Bonduelle" to absolutnie audio brandingowa Biblia :) Być może część z Was pamięta też żółte ciężarówki, które rozwoziły kiedyś lody po osiedlach (Family Frost) - była wtedy nadawana charakterystyczna melodia tuu-ru ruu-ru ru ru ruuu.. :) To też zryło banie na lata.
@Caishen zawsze zaczynam współpracę od bardzo dogłębnego poznania klienta i marki, dla której tworzę (parogodzinny briefing). Ustalam tempo i rytmikę sam, to grafik i montażyści muszą dopasować się do muzyki. Muza i dźwięk oddziałują wprost na ludzką podświadomość, stąd ona jest zawsze najważniejsza w profesjonalnych produkcjach.
@Kristof7 dzięki :D LaLiga nie moja @szymkov dzięki, inne realizacje (jak Festiwal Pyrkon, Brand24 czy portal naszemiasto.pl) możesz znaleźć na mojej srednio aktualizowanej stronie https://www.audiobranding.pro :D
Nawet nie wiesz jak mnie irytuje ta melodia, za każdym razem wyciszam początki ich programów.
Jeszcze powiedz, że na youtubowy kanał Wszechnicy FWW też robiłeś i morderstwo będzie w afekcie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kajmel hahaha sztos :D
@Mack_Lanegan ¯_(ツ)_/¯ na Wszechnicę nie ja xD
Myślałem że żyjesz jak Charlie Harper ( ͡° ͜ʖ ͡°)
łożu śmierci ktoś mi pokaże ten tekst to go zaśpiewam zamiast przeczytać xD
Zakładam, że pierw jest muzyka. Czy musisz pracować nad tempem dźwięku czy grafik musi się całkowicie dostosować do Ciebie?
@szymkov dzięki, inne realizacje (jak Festiwal Pyrkon, Brand24 czy portal naszemiasto.pl) możesz znaleźć na mojej srednio aktualizowanej stronie https://www.audiobranding.pro :D