Wpis z mikrobloga

#xkom @xkom Orientował się ktoś o mozliwości zgłoszenia XKOM do UOKiK? Zamówiłem u nich kartę graficzną, procesor, obudowę i płytę główną. Pomimo tego że mogłem zamówić taniej pojedyńcze produkty w innych sklepach, stwierdziłem że zamówię wszystko w XKOM bo wszystko mają.
Po 1 dniu okazało się że obudowy nie ma i że mogę na nią poczekać 1 miesiąc jak chce. Po 3 dniach okazało się że płyty głównej też nie ma.
XKOM sprzedaje rzeczy których fizycznie nie ma i wg mnie to jest oszustwo i wprowadzanie klienta w błąd. Tym bardziej że często na stronie jest informacja że dostawa będzie następnego dnia.
Już 24h czekam na zwrot środków...

Podobna sprawa w sprawie sklepu Redcoon który sprzedawał rzeczy których nie posiada:
https://decyzje.uokik.gov.pl/bp/dec_prez.nsf/0/F1D8E95A8C3EAFD2C12580E20054DA7F/$file/decyzja%20redcoon%20wersja%20BIP.pdf
  • 7
  • Odpowiedz
@x-kom @Gippo86: Tylko żeby coś zwrócić to trzeba to najpierw dostać :) Tu akurat bardziej chodzi o to że czekasz przykładowo 3 tygodnie na zamówiony towar bo na stronie mają nieprawdziwe dane na temat dostępności. Ja stwierdziłem że czekać nie będę i anulowałem zamówienie. Właśnie dostałem informację że zwrot pieniędzy dostanę dopiero za 3 dni, a na stronie pisze że dalej "W trakcie realizacji". Dramat
  • Odpowiedz