Aktywne Wpisy
ZenujacaDoomerka +96
Baba nigdy na studniówce nie była, na balu gimnazjalnym. stała pod ścianą.
Jak klasa sobie zdjęcia robiła to specjalnie mnie nie zawołali żeby mnie na nich nie było i powiedzieli, że wyszłam.
Jedyna przyjaciółka z którą poszłam mnie zostawiła po 30 min dla innej grupki.
Przez te niby najlepsze lata życia mam traumę aż do grobowej deski a jakiś chuop przyjdzie powie, że ma traumę bo rodzice mu kazali być grzecznym
Już
Jak klasa sobie zdjęcia robiła to specjalnie mnie nie zawołali żeby mnie na nich nie było i powiedzieli, że wyszłam.
Jedyna przyjaciółka z którą poszłam mnie zostawiła po 30 min dla innej grupki.
Przez te niby najlepsze lata życia mam traumę aż do grobowej deski a jakiś chuop przyjdzie powie, że ma traumę bo rodzice mu kazali być grzecznym
Już
Aokx +243
#motoryzacja #heheszki
@Wiskoler_double: zgadzam się, ewidentnie jego wina, prawo jazdy z czipsów.
@mario1979: @damian_co_dalej:
Trochę dalej, Belgrad
Odległość umieszczenia pierwszej strzałki od początku linii ciągłej dzielącej pasy ruchu powinna wynosić co najmniej:
– 60 m – na drogach o dopuszczalnej prędkości do 70 km/h,
– 120 m – na pozostałych drogach.
I z tego powodu trzeba było tam coś narysować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A zarządca uznał, że w tamtym miejscu jest jeszcze tylko jeden pas xD
@Nild: poprawi, bo będzie mniej śmiertelnych wypadków z udziałem pieszych. Może nie 30, ale 40 (10 mniej) bardz, bardzo zwiększy szanse przeżycia pieszego w kontakcie z pojazdem.
@Mesk: może dlatego, że jesteś wykopkiem, a wykopki nienawidzą kobiet z zasady? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeżeli w takich tematach rozważacie na poważnie intencje "władzy" to jesteście oglupionymi frajerami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na ziemię - dla partii liczy się tylko ile zarobi na mandatach za przekroczenie.
https://dziennikzachodni.pl/juz-prawie-rok-bez-wypadku-smiertelnego-w-jaworznie-to-najbezpieczniejsze-miasto-w-polsce/ar/c1-14538447
Kwestia pewnie przyzwyczajenia co do prędkości jazdy i czasem załatwiania spraw. Ale fakty są jak powyżej.
@Nild: Tak zwana logika na chłopskim rozum, nie poparta żadnymi danymi. Oczywiście, krótszy czas na reakcję przy większej prędkości nie ma wpływu na prawdopodobieństwo wypadku. Pomijam to, że obniżenie prędkości do 30 km/h w wybranych obszarach miasta jest dyktowane głównie bezpieczeństwem pieszych, rowerzystów i