Wpis z mikrobloga

@Dostojny-Kocur: zakładam że w 2020 nikt normalny nie kupuje elektroniki w sklepach stacjonarnych przepłacając i pozbawiając się większości praw konsumenckich
  • Odpowiedz
@release24: całkiem niedawno pracowałem w Euro jako gość od telewizorów. Generalnie z tego co pamiętam, żeby móc ubiegać się o reklamację trzeba mieć uszkodzonych 7 pikseli na obszarze 1x1 cm. U Ciebie chyba się to łapie. Wszystko poza tym jest uznawane przez producentów jako 'normalne'. Także zwrot powinien być rozpatrzony bez żadnego problemu.
  • Odpowiedz
@damyyann: Niestety zwrot bez podana przyczyny odpada, bo minęło 14 dni od zakupu (TV leżał w kartonie od marca). Pozostaje więc reklamacja, ale tu mam problem, co do ilości bad pikseli, bo nie mam pojęcia, jak to się zlicza (piksele, subpiksele). (,)
  • Odpowiedz
@release24: osoby na sklepie też nie zawsze niestety.... Spróbuj może skoczyć z tym tv do sklepu albo chociaż pokaż im foto (wiem, że teraz to ciężki temat może być przez wirusa) ale coś tam działać trzeba :) Ew. zostaje kontakt email, wyślij im foto i niech dadzą Ci znać przez neta co z tym najlepiej zrobić. Według mnie na 99% przyjmą to w ramach gwarancji.
  • Odpowiedz