Wpis z mikrobloga

@Westfield: jaka to accord której generacji? Jak dobrze pamiętam to sworzeń jest nabijany nie dokręcany do wahacza w tej Hondzie. Faktycznie po którejś wymianie sworznia wtedy robi się luz taki w otworze na sworzeń i może on wyskoczyć z wahacza. Sworzeń w tej konstrukcji zapiera się o taką koronkę w otworze wahacza. To się z czasem lubi wyrobić. Jakiś starych Volvo (V40?) było podobne rozwiązanie. Tam klient się uparł, żeby nabić
@Westfield: zadzwon do haparts i zapttaj co Ci moga zaproponowac bo na pewno wyjdzie to lepiej niz te chinole i na pewno bedzie pasowac. Zamawialem od nic koncowke drazka kierowniczego tylnej osi prosto z japonii wiec wszystko załatwia
@trzaichlac69: co do rekomendacji jeszcze. Jak jest opcja wymiany samego sworznia to producent to dopuszcza. Nawet jak masz ten otwor na wahacz lekko wyrobiony (lekko szlifowalem u siebie ten otwor bo nie byłem w stanie sam wcisnac nowego sworznia). Nic nie wyskakiwalo, nic sie nie tluklo

A co do chinoli bo mam fleszbeka. Kupilem wahacz do prelude iv przedni gorny za chyba 85zl. Szybka wymiana niby. #!$%@? sie gwint mocujacy do
@PienieznyWieprzZMlotemBojowym: oczywiście zgadzam się z tobą w 100%. Nie ma mnie na miejscu przy @Westfield i nie wiem w jakim stanie jest ten wahacz. Tylko pytanie. Masz wahacz dobrej jakości z górnej pułki powiedzmy albo nawet oryginał. Ile razy tam przeciśniesz ten sworzeń? 5-6-7? Kiedyś w Volvo przy podobnej konstrukcji wahaczu po zdjęciu go z auta sworzeń był przyspawany do wahacza. Jednym heftem ale był. Ktoś kto przede mną tam był
@PienieznyWieprzZMlotemBojowym Kolega w Fordzie też kiedyś zamontował chinola i jeszcze tego samego sezonu musiał zmienić, bo zaczął tłuc bardziej, niż poprzedni. A producent chyba przewiduje wymianę całości, zamiast sworznia.
@trzaichlac69 Diagnosta właściwie nie zasugerował tego w oparciu o stan samego wahacza, ale na podstawie ogólnej przypadłości tych wahaczy z wciskanymi sworzniami.

Zobaczę, co zaproponują mi w haparts w przyszłym tygodniu. A skoro macie z tym doświadczenie, to powieszcie, czy wymianę wahacza można
@Westfield: wahacz cały? Tak, zrobisz. 2 sruby mocujace wahacz do budy i trzeba wybic sworzen, to idzie czasem lekko, czasem trzeba #!$%@?, ale da sie zrobic bez sciagacza

Wymiany samego sworznia w domu nie polecam.

Wymiana wahacza pewnie z 35zl kosztuje (ja bym wiecej za to nie wzial jak i wiecej za to nie zaplacil), wiec moim zdaniem mimo wszystko szkoda nerwów i lepiej dac komus
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Westfield: ludzie jakie 5,6,7 razy wciskane ?! To chyba jak się kupuje części z gumolitu najtańsze za sgarsc klaków. Ori sworznie wytrzymują 200k założysz coś jak 555, ctr czy OEM i pojeździ drugie tyle. Jak tulejki są nie wybite to będzie git. Trzeba pamiętać o dokręceniu wahacza w odpowiedniej pozycji do której przeznaczona jest odpowiednia dziura w budzie bo inaczej szybko traci go szlag.