Wpis z mikrobloga

#gothic #gry #pcmasterrace

Pamiętacie mojego ranta sprzed paru dni na system rozwoju w G:NK?

Zmodowałem to gunwo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zmieniłem tylko dwa mechanizmy w skryptach:

1. Żadne itemowe powerupy nie liczą się do kosztów skilli przy uczeniu się. Natomiast jakieś protipy jak +1 DEXa od Rengaru czy coś już tak. Dlatego można żreć powerupy kiedy tylko je znajdziemy i nie #!$%@? sobie dalszego rozwoju postaci.

2. Zwiększyłem progi drożejącego uczenia fizycznych atrybutów (walki bronią nie). Od teraz progi rosną nie co 30 pkt, ale co 40 pkt. Na początku gry gówno nie różnica, ale przynajmniej później nie będziemy zmuszeni biegać po całej mapie jak #!$%@? i zabijać wszystkie moby, bo nam wiecznie brakuje PNów na wszystko.

Czyli mamy 10-40 - po 1, 40-80 - po 2, 80-120 po 3, 120-160 po 4 i powyżej 5. Cap jest 200, więc można sobie będzie z powerupami pozwolić na jakąś podstawową interdyscyplinarność w końcu zamiast być one-trick-pony.

A piszę to, bo jak ktoś by takiego mikro-moda chciał, to bym go mógł spakować i przerobić do formy użytkowej (o ile się da, bo mam też jakieś PlayerKity i SystemPacki wbite). Obecnie mam go tylko lokalnie w plikach gry.
  • 14
@keton22: @HachiRoku: Ogólnie uważacie że te progi przesunięte są wystarczające czy jeszcze trochę za mało? Bo już nie pamiętam jak tam leciało z expem i tymi #!$%@? tabliczkami w NK. Niby jak się założy że ktoś jest maniakiem i szuka każdej #!$%@? tabliczki danego rodzaju, to będzie w stanie się dopakować z +40 do stata z samych powerupów, ale z drugiej strony - weź to poznajduj wszystko...
@HachiRoku: @keton22: Z tego co policzyłem to zbierając wszystkie możliwe znajdźki to do końca gry idzie uzbierać nawet +80 siły z powerupów, więc chyba nie można też przesadzić.

Było:
od 30 2 za 1
od 60 3 za 1
od 90 4 za 1
od 120 5 za 1

Teraz zrobiłem:
od 50 2 za 1
od 80 3 za 1
od 100 4 za 1
od 110 5 za
@HachiRoku: Jesteś w stanie sprawdzić czy ten mod w ogóle działa? Bo udało mi się jakoś wygenerować pliki .mod i zrobić do tego .ini, ale nie mam pojęcia czy to w ogóle odpali. U siebie mam to przez tego mod startera więc leci na plikach źródłowych de facto.
@Khaine: ogólnie ja też odpalam przez startera. Niestety lapek gdzie był gothic jest w reinstalce a na drugim mogę dopiero wieczorem odpalić. No ale w końcu przywróciłeś mi nadzieję, że przejdę bezstresowo g2 bez tego #!$%@? liczenia wszystkiego o.O
@HachiRoku: Jak się będzie #!$%@?ć to ci powiem co zmienić żebyś sobie sam zmodował i miał wywalone. Ale lepiej by było raczej po prostu plik .mod wrzucić z .ini. Powiem szczerze, że na forach jest to tak #!$%@?, że nie mam pojęcia czy dobrze to zrobiłem.

Generalnie porobiłem sobie trochę matmy w wolnej chwili i obecnie jest to uproszczone do tego poziomu, że wszystko co nie kosztuje PN nie liczy się
@Khaine: tak jak mówiłem, mi najbardziej podoba się opcja bonusów :D Bo człowiek najpierw zbiera ten gruz po drodze i trzyma bo przecież trzeba policzyć, że bonusów do 1h mam 31% więc muszę się nauczyć do 69% + pilnować, żeby zdjąć miecz +% do 1h przed nauką. A tak łapię tabliczkę i od razu cyk leci bonus więc #!$%@? się lepiej, idę się uczyć i cyk nie muszę zdejmować mieczyka (