Wpis z mikrobloga

Mirki, #pytaniedoeksperta ja wiem, że teraz jest jak jest i każdy siedzi 24/7 w internetach więc może nie do końca działać jak powinno, ale u mnie praktycznie od 2 miesięcy nie ma dnia, czy godziny, żeby internetu mi nie zrywało. Nieważne czy to godzina 9, 13 czy nawet jakaś 2 w nocy, działa i nagle wysryw i się bujam z resetowaniem po kilka razy. Nieważne czy to zwykły internet w telefonie (pakiet jest, zasięg, lte niby też), czy udostępniony z tabletu, czy podłączony do modemu. Niby centrum miasta, a działa gorzej jak w lesie. Pytanie, czy pisanie teraz reklamacji cokolwiek da, bo co mam napisać - zrywa i nie działa i elo. Czy będzie w stylu „proszę czekać, mamy przeciążenie, bo każdy korzysta i #!$%@? pan” #play #internet #pytanie
  • 5
@sked: nadajnik robi na 110% mocy, ale to nie jest żaden powód aby odrzucili Ci reklamację.
Jesteś klientem a ich obowiązkiem jest wywiązać się z umowy. Tak samo jak Twoim płacić za usługę.
Jeśli płacisz, a usługa nie jest realizowana masz pełne podstawy do dochodzenia swoich praw, również drogą reklamacji.
@sked: skoro dotyczy różnych urządzeń i jeśli na zewnątrz jest to samo, co w budynku, to sprawa leży po stronie stacji, z której korzystasz. Operator nic doraźnie z tym nie zrobi na podstawie zgłoszenia. Jeśli używany sprzęt na to pozwoli, to możesz pokombinować z wymuszeniem konkretnych pasm, w tym celu najlepiej wpisz nazwę modemu/routera i "wymuszenie pasma". Ewentualnie włącz tryb sieci 3G, na to pozwoli każde urządzenie. Wtedy sprawdź jak będzie
@sked: Teraz, kiedy wszyscy siedzą w domu tak będzie. Ja mam po prostu internet od Play i t-mobile. Jeśli jeden leży, to się przełączam. Jeszcze myślę, aby dokupić Orange na wszelki wypadek.
@lano: Napiszę, zobaczymy co powiedzą, chociaż za wiele teraz się nie spodziewam, co jest całkiem logiczne. @kokosanki: w sumie przy ruterze można pogrzebać, ale sprawa z tabletem i telefonem już będzie leżeć @GaiusBaltar: no tak się przełączam, ale zanim z jednego na drugi w pewnych momentach mi załapie to mija i z 15 minut ¯_(ツ)_/¯
@sked: tryb 3G możesz ustawić w każdym urządzeniu, w telefonie również, w ustawieniach połączeń. Jeśli okazałoby się, że zatkane są przede wszystkim pasma 4G, to to rozwiąże Twój problem, bo będziesz korzystał z pasm 3G.