Wpis z mikrobloga

Od kilku dni nie działa mi streaming w Tidal przez sieć komórkową. Przez wifi działa. Sprawdzałem uprawnienia aplikacji, wyczyściłem dane, reinstalowałem aplikację i ciągle nic. Jakieś rady? Tel. Xiaomi Redmi Note 5, global, na bieżąco aktualizowany. Sieć plus. #tidal #technologia #xiaomi
  • 61
  • Odpowiedz
@partisan: podejrzewam, że wtedy, gdy kontaktowaliście z BOK problem nie był jeszcze znany / rozpoznany. Nie mniej jednak cieszę się, że już wszystko wróciło do normy i możecie już bez przeszkód streamingować swoją ulubioną muzę :-)
  • Odpowiedz
@Specjalista_Plus: Nie no jasne ze nie byl znany, dlatego moje zgloszenie pisalem w sposob mniej wiecej taki: resetowalem wszystko, zmienialem apn,przelogowywalem sie, sprawdzalem wszystko, nie działa na tym i na tym, a na innej karcie (play) działa. Sugerowalem ze to nie problem tidala, nawet dodalem ze prosze tylko o konsultacje tego problemu ze specjalista. Poświeciłem czas na tesety na roznych urzaedzeniach itp. Co otrzymalem? 'prosze zglosic to do tidal' :D
  • Odpowiedz