Wpis z mikrobloga

Od kilku dni nie działa mi streaming w Tidal przez sieć komórkową. Przez wifi działa. Sprawdzałem uprawnienia aplikacji, wyczyściłem dane, reinstalowałem aplikację i ciągle nic. Jakieś rady? Tel. Xiaomi Redmi Note 5, global, na bieżąco aktualizowany. Sieć plus. #tidal #technologia #xiaomi
  • 61
  • Odpowiedz
@thebestisyettocome: w tej sytuacji pozostaje zgłoszenie problemu na bok@plus.pl. Pamiętaj tylko, żeby w mailu podać jak najwięcej informacji, czyli nie tylko nr telefonu, ale też model urządzenia, od kiedy problem ma miejsce, czy pojawiają się jakieś komunikaty itp.
Następnie podeślij mi tutaj nr zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to poproszę o przyśpieszenie weryfikacji.
  • Odpowiedz
w tej sytuacji pozostaje zgłoszenie problemu na bok@plus.pl. Pamiętaj tylko, żeby w mailu podać jak najwięcej informacji, czyli nie tylko nr telefonu, ale też model urządzenia, od kiedy problem ma miejsce, czy pojawiają się jakieś komunikaty itp.

Następnie podeślij mi tutaj nr zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to poproszę o przyśpieszenie weryfikacji.


@Specjalista_Plus: extra, że chcesz tutaj pomóc, ale dlaczego jak ja napisałem na BOK z identycznym
  • Odpowiedz
@Specjalista_Plus: Zmiana APN nie pomaga, numery telefonów i modele? MI nie działa na 3 rożnych numerach w Plus i Xiaomi Note 8 pro. Xiaomi Note 7, Xiaomi redmi 4a, w Play działa. Problem od ponad tygodnia. Resety, reinstalacje: nic nie pomaga. Dziś dostałem odpowiedz z Tidal, w skrócie: możliwe ze siec plus jest przeciążona, zresetuj telefon i zmien apn z plus na polkomtel. Tidal sugeruje że problem jest po stronie
  • Odpowiedz
@thebestisyettocome: dziękuję za numer, już wysłałem interwencję do odpowiedniego działu o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
@RaVek: @partisan: jeśli wyślecie zgłoszenie na bok@plus.pl będę mógł pomóc. Aby zarejestrować problem w sieci potrzebne są przykładowe numery telefonów, na których nie działa usługa, aby dział techniczny mógł to weryfikować.
  • Odpowiedz
@Specjalista_Plus: wysyłałem 3 maile na bok@plus.pl, podawałem numery telefonów, modele telefonów, dodawałem ze resetowałem telefon, reinstalowałem aplikacje i co dostałem w odpowiedzi? 1. proszę zgłosić do tidal. 2. a resetował pan telefon? ;/ 3. jakich numerów telefonu dotyczy ta sprawa? (mimo ze podałem je w 1 wiadomości)
  • Odpowiedz
@RaVek: to było kilka dni temu. Teraz się troszkę pozmieniało. Konsultowałem wczoraj z działem technicznym, a oni poprosili o konkretne przykłady. Dzięki takim zgłoszeniom na bieżąco sprawdzane są podane numery poprzez analizowanie ruchu sieciowego w celu szybszego rozwiązania problemu.
Stąd prośba o podesłanie Waszych numerów mailem.
  • Odpowiedz
Dziękuję za odpowiedź.

Zgłoszenie przekazałam do działu echnicznego.

Dodam, iż opisany problem jest nam znany. Specjaliści działu technicznego pracują nad jego rozwiązaniem w możliwie najbliższym terminie.

Przepraszamy
  • Odpowiedz