Wpis z mikrobloga

@FilipWWL: A pytam poniewaz egzemplarz ktorym jestem zainteresowany ma oznaki rdzy na tym elemencie. Choc nie wiem czy jest sie czym nadwyraz martwic bo przegladajac zdjecia tego silnika w google grafika bardzo duzo ma identyczny problem.
@s-k-fantasyfactory: J/w, to jest vacuum, one tak wyglądają i bardzo często ciekną. Dwie olejoodporne oringi za w sumie 2.30 zł załatwiają sprawę.
Ale ogólnie jeśli kupujesz starego diesla i nie chcesz wtopić to polecam zabrac ze sobą kogoś kto ogarnia.
@s-k-fantasyfactory: no bez jaj. Tam niejeden element bedzie miał rdzę, osłona termiczna obok termostatu egeru też zżarta na pewno. To nie są poważne rzeczy, nie zwracaj uwagi na takie pierdoły. Lepiej sprawdź czy termostaty działają, bo one w tych silnikach zawsze padają, u siebie kilka razy zmieniałem.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@s-k-fantasyfactory: kolego nie wiem ile chcesz wydać na auto ale jak ponad 25k to szukaj e39 perełki. Będziesz bardziej zadowolony. Mam znajomego co serwisuje tylko bmw i to łącznie z najnowszymi modelami i zawsze powtarza, że albo e39 albo e 90 jak chcesz coś nowszego. Żadnych e60 a broń się przed f i kolejnymi generacjami.