Wpis z mikrobloga

Hej, wiecie, że można anulować albo zawiesić bilet #mpk #wroclaw

Anulowanie:
Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres bok@urbancard.pl. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot pieniędzy za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.

Zawieszenie biletu:
Pasażer będzie mógł zawiesić ważny bilet okresowy mailowo wysyłając zgłoszenie na adres bok@urbancard.pl. W zgłoszeniu konieczne jest podanie numeru karty. Karta jest blokowana w systemie. W celu odblokowania zawieszonego biletu, pasażer ponownie kontaktuje się z BOK (mailowo). Bilet jest przedłużany o ilość dni niewykorzystanych (dni niewykorzystane - to różnica dni pomiędzy datą zablokowania karty a datą ważności biletu z historii karty).
Pobierz
źródło: comment_1584623719xC8wnlpO79hD5rWyc0QE9d.jpg
  • 5
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@vivianka: myślicie, że mpk każe pracować kanarom w czasie epidemii? Przecież to byłoby nieludzkie. Wirus zbiera żniwo, a oni każą im chodzić od pasażera do pasażera. Nie podadzą tego do publicznej informacji bo prowadziłoby to do nadużyć i nie kupowania biletu przez każdego, ale kanary prawdopodobnie nie pracują teraz.