Hej, wiecie, że można anulować albo zawiesić bilet #mpk #wroclaw
Anulowanie: Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres bok@urbancard.pl. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot pieniędzy za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.
Zawieszenie biletu: Pasażer będzie mógł zawiesić ważny bilet okresowy mailowo wysyłając zgłoszenie na adres bok@urbancard.pl. W zgłoszeniu konieczne jest podanie numeru karty. Karta jest blokowana w systemie. W celu odblokowania zawieszonego biletu, pasażer ponownie kontaktuje się z BOK (mailowo). Bilet jest przedłużany o ilość dni niewykorzystanych (dni niewykorzystane - to różnica dni pomiędzy datą zablokowania karty a datą ważności biletu z historii karty).
@vivianka: myślicie, że mpk każe pracować kanarom w czasie epidemii? Przecież to byłoby nieludzkie. Wirus zbiera żniwo, a oni każą im chodzić od pasażera do pasażera. Nie podadzą tego do publicznej informacji bo prowadziłoby to do nadużyć i nie kupowania biletu przez każdego, ale kanary prawdopodobnie nie pracują teraz.
Czy według was 32-letnia, atrakcyjna (8), niezależna - życiowo/zawodowo/finansowo, kobieta, ale z historią w tle (porzucona przez męża w ciąży #zdrada #dziecko), ma duże szanse na poznanie kogoś sensownego? #zwiazki
Anulowanie:
Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres bok@urbancard.pl. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot pieniędzy za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.
Zawieszenie biletu:
Pasażer będzie mógł zawiesić ważny bilet okresowy mailowo wysyłając zgłoszenie na adres bok@urbancard.pl. W zgłoszeniu konieczne jest podanie numeru karty. Karta jest blokowana w systemie. W celu odblokowania zawieszonego biletu, pasażer ponownie kontaktuje się z BOK (mailowo). Bilet jest przedłużany o ilość dni niewykorzystanych (dni niewykorzystane - to różnica dni pomiędzy datą zablokowania karty a datą ważności biletu z historii karty).
https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Bilet-ZTM-ZAWIESZENIE-jak-zawiesic-bilet-lub-otrzymac-zwrot-za-niewykorzystane-dni