Wpis z mikrobloga

@quba1: Zgłaszaj poprzez infolinię.Banki rozsyłają wcześniej karty płatnicze, przed upłynięciem ważności wcześniejszych.

Jeśli to nie bait to musiał wystąpić jakiś problem.
  • Odpowiedz
@quba1: sprawdz w skrzynce pocztowej czy nie przyszła. W ogólnej praktyce bankowej przeważnie wysyłają nową karte płatniczą tak żeby doszła przed terminem poprzedniej
  • Odpowiedz
@Cipihero: w Pekao SA.
@HenryMorgan: swoją drogą konto zakładałem dość dawno nazywało się 'eurokonto intro' i z tego co wiem to tego konta już nie ma, może to być powód że mi karty nie wysłali?
  • Odpowiedz
@Cipihero: jestem zadowolony z pekao i nie myślałem o zmianie. Dobrze, że mogę nadal płacić telefonem przez peopay bo wtedy bym się ostro wku#@!ł jakby mnie odcięli od kasy.
  • Odpowiedz
@quba1: Powinna być w skrzynce, jak nie to zgłoś i wyślą ponownie.
Eueokonto Intro chyba już nie jest w nowej ofercie, możesz kiedyś zmienić w oddziale na Przekorzystne ale to jakoś minimalnie korzystniej
  • Odpowiedz
@Dpdp: najprawdopodobniej w skrzynce nie ma karty. Będę musiał przedzwonić i się dowiedzieć o co chodzi.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi
  • Odpowiedz
@HenryMorgan: Może masz po prostu pecha i o tobie zapominają :D oczywiście kartę wysyłają przed wygaśnięciem poprzedniej jeżeli masz jakiś ruch na koncie, Nie mniej jednak nie mam pojęcia o jakich kwotach w poszczególnych bankach mowa
  • Odpowiedz