Wpis z mikrobloga

@Iskaryota:
Giulia w bombii? W czasach kiedy nawet niemieckie kombi tracą na rzecz SUVów? Starczy Stelvio.
FCA jak dotąd inwestowało w Alfę wyrywkowo, ale teraz kiedy już mają stałe źródło dochodów z USA i partnera w postaci PSA, mogą zacząć inwestować w inne marki. Najpierw włożyli w pieniądze w Jeepa i zwróciło się z nawiązką, potem RAM, który też radzi sobie świetnie. Teraz pozostałe marki. Alfa obecnie pracuje nad trzema SUVami,
@ArpeggiaVibration: Alfa ma jeden glowny problem - cena. Quadrifoglio kosztuje 400k, wiecej niż M3 i niewiele mniej niż M5. Jakby wołali za nią 250k to bylaby hitem. Wystarczy spojrzec na Mustanga, ktorego jest pelno na ulicach - cena robi swoje.
@Euphor: Quadrifoglio jest szybsze na torze niz wiekszosc tanich supersamochodow ze stajni Ferrari Porsche Koeanigsegg i innych ktore kosztuja powyzej 700tys zl - o M3 i M5 nie wspomne bo nie dorasrtaja jej do piet a biorac pod uwage co dostajesz plus wyposazenie jest tania bo w takiej konfiguracji M3 by kosztowalo prawie dwa razy drozej a jeszcze by nie dogonilo Alfy Q - za 250 tys i taniej tez jest
@ArpeggiaVibration: Porównanie było cena/ilość koni. Mustang to najtańsze okolice 450-500km jakie masz nowe na rynku. Dalej M3 robi na różnych torach bardzo zbliżone czasy mimo niższej mocy. Dalej twierdze, ze 400k za alfe zapłacą nieliczni, co nie dalej realnej pozycji do konkurowania z niemieckimi uznanymi rozwiązaniami. A szkoda.
@Euphor: jak wyzej 400tys to najwyzszy spec tego modelu a nie cena podstawowa - a najlepszy stosunek koni do ceny z tego co wiem to ma Tesla 3 a nie Mustang.

Poza tym jezeli ktos kupuje auto tylko dla koni to moze jeszcze taniej - jest pelno zwyklych aut ktore tanio mozna podkrecic 600 koni i wyzej. Taniej niz Mustanga.

Poza tym wyciaganie Mustanga do wszystkiego na serio robi sie nudne.
@ArpeggiaVibration: gratuluje 500 koni ;-) nie mam, zacząłem ostatnio brać pod uwagę, ale jednak to fanaberia, której posiadania na razie nie umiem sobie uzasadnić. Pomyślę jak przejdę na b2b ( ͜͡ʖ ͡€)
@Euphor: nie mam 500 koni bo 1. nie mam czasu obecnie na to by jezdzic na tor 2. nie potrzeba mi az tylu koni :)
No wlasnie fanaberia - to auto to auto dla ludzi ktorzy chca nowe Ferrari a ich nie stac i reklama co tak naprawde ten model potrafi by sprzedawac zwykle wersje ktore sie prawie niczym od wersji Q nie roznia (troche mniej wlokna weglowego brak spoilera z
@Euphor: no to juz o wiele lepiej a45 niz Mustanga. Koni zawsze za malo jedynie powyzej 80 km/h :) by miec frajde z jazdy nie trzeba wcale miec duzo koni. Trzeba po prostu miec auto ktore daje frajde z jazdy - duzo koni mozna miec w kazdym aucie i nie miec zadnej frajdy. Wciskanie w fotel daje radoche przez pare miesiecy a potem sie przyzwyczajasz i wiesz ze masz dziadostwo a