Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mrooczilla: ale ja trenowałem jazdę na tych pedałach. Hamowanie, wypinanie i ruszanie. Jutro jadę do pracy 50km w dwie strony i nie chciałby się wawalic na światłach.
@abell: Nie rozumiem czemu tak mało popularne są bloki wielokierunkowe sh-56, które są imo dużo lepsze do takiej codziennej, turystycznej jazdy, łatwo się wypina itp. Przy kilkudziesięciu tysiącach km chyba tylko raz się wywaliłem bez wypięcia, a i tak mniej wspólnego miało to z blokami, bo jechałem wzdłuż stromej skarpy, tak mnie przechyliło, że nawet nie zdążyłem zareagować xD

A z tymi sh-56 na luźnej sprężynie zawsze awaryjnie wypina nawet w
@abell: Widzę trochę modyfikacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To chyba nie są fabryczne opony, mógłbyś napisać jaki rozmiar/model (wyglądają na trochę agresywniejsze i odpowiedniejsze w teren)? Mam jeszcze takie pytanie, czy rozwiązałeś może problem spadającego na wertepach łańcucha?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@JanHochwander: opony są seryjne. Właśnie szykuje się do wymiany, ale jeszcze nie wiem na co, może masz propozycje. Modyfikacji prawie nie ma.
Zmieniłem tylko pedały ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jedynie narzekam na dętki z Deca... Już wymieniałem je chyba łącznie 10 razy.... Dziś przyszły Continentale, mam nadzieję że będzie lepiej.

Nie rozwiązałem spadającego łańcucha. Spadł mi łącznie 3-4 razy na 6 tys km. Spadł tylko jak zjeżdżałem
@abell: Widzę jeszcze bagażnik i nietypowy kolor (jak kupowałem to były jedynie szare). Sam jeżdżę jeszcze na seryjnych oponach, natomiast przeszła mi przez myśl zmiana opon przy okazji zakupu dętki, którą muszę zmienić (wentyl złamał się i wpadł do środka). Co do spadającego łańcucha, to zdarzyło mi się to ze 2-3 razy, raz pamiętam był to zdecydowanie nieodpowiedni moment jak próbowałem zdążyć do domu przed deszczem.