Wpis z mikrobloga

Chce otworzyć herbaciarnie w której nie ma herbaty z torebki, w której można samemu skomponować własną mieszankę ;) z ciastami plus ewentualnie wybrać swoją kawę (nie, nie kawa byle jaka ale serio zbadany temat a nie ekspres i tyle) plus ciasto jakieś do tego wszystego (ciasto z jakiejś piekarni) bo nie znam się w ogóle na wypiekach

Z czasem pewnie by jakieś małe dania by doszły np. śniadania lub kolację (obiady nie stety nie)

Cenowo coś około 12-15 zł od 0,5l herbaty (zależnie od rodzaju herbaty, każda parzona że sztuką a nie byle wrzątkiem zalana i tyle), kawa pewnie inne przedziały coś od 10-20zl (wątpię by drożej).

Chciałbym by to miejsce było takie że można przyjść i poczytać sobie książkę, popracować przy laptopie, pogadać z ukochaną lub też pograć w jakąś planszowe :)

Wiem że herbaciarni jest bardzo dużo w #trojmiasto i tutaj mam wątpliwości czy w ogóle chociaż zarobiłbym na tym by z głodu nie paść ;) (dość niszowa branża bo nie codziennie się chodzi do herbaciarni, częściej to jakiś burger i inne rzeczy niż herbata/kawa).

Co myślicie? Klimatyczne miejsce, w którym są fotele na których można sie rozsiąść i posiedzieć a nie jakieś krzesła.

Miejsce docelowe to pewnie #gdansk ale może być też #gdynia #sopot

Na chwilę obecną próbuje ogarnąć rynek, potem koszty, potem chce szukać lokalu jeśli to będzie w ogóle miało jakiś sens finansowy (dopłacając to długo nie pociągnę) a potem może odważę się działać.

#herbaciarnia
  • 19
@silnikAtrakcyjny: niektóre to pewnie by były w 0% związane z herbatą bo byłby to susz owocowy :p

@Wsciekle_piesci_meza: nie powiem że się znam bo to temat szeroki tak że wątpię by ktokolwiek całość ogarniał ale mam jakieś pojęcie większe niż inni ludzie co po prostu pijaka herbaty z marketu (herbaty z nazwy bo innego powiązania one nie mają).

@Z_Innego_Wszechswiata: 0.5l wydaje mi się optymalną ilością, na pewno poniżej tej
skomponować własną mieszankę