Wpis z mikrobloga

Mirki muszę do świąt sprzedać auto mojej różowej bo wyjeżdżamy na dłużej, jakieś dobre rady jak to zrobić szybciej. Jak na razie wystawiłem na otomoto+allegro z promowaniem ale po tygodniu tylko 45 osób oglądało i ogólnie lipa xD. Auto bmw seri 1 w idealnym stanie do tego kupione od ciotki z niemiec która była jego pierwszym właścicielem mam papiery wszystkie, przebieg 140k, dieselek 5 l pali, rodznik 11.2009 mega fajne auto tym bardziej że pewna historia, dla mnie za małe ale dla różowej było super nie sprzedali byśmy go ale jak ma ponad rok stać to bez sensu. Wystawiłem do tego parę tysięcy taniej niż inne w tym roczniku i prebiegu a odzew lipny. Nie mam doświadczenia w handlu samochodami i stąd mam pytanie, 21k zł do negocjacji to wciąż za dużo za tak zadbane auto i w takim roczniku? podobne chodzą drożej. No i macie może jakieś rady jak przyśpieszyć sprzedaż jeszcze? Pojechał bym na jakąś giełdę czy postawił w komisie ale to i tak nic nie da raczej xD W sumie to najlepiej jak by samochód zniknął w nocy, to by więcej z AC oddali niż cena wystawienia, chociaż mam odcięcie pompy paliwa na przycisk to znając moje szczęście to #!$%@? by zamek i nie odpalili . Za złote rady będę wdzięczny #motoryzacja #otomoto #januszebiznesu #samochody
  • 23
@kmt187: 115 koni, 5d, no taka średnia wersja fotele podgrzewane , start/stop, akku wymieniane, jakieś tam dodatki jeszcze ale bez nawigacji, @debenek: @Harmideron: za mniej niż 20k nie sprzedam bo mi po prostu szkoda tego auta, olej zmieniany co 10-15k od nowości, porobione co ma być. Jak nie pójdzie za 20 to zostanie w garażu u rodziców i sobie poczeka ;)
@foyz: obys się mylił ale raczej masz rację, ta buda jest malutka to chyba jej największa wada, auto praktycznie 2 osobowe, chociaż jak na tak małe auto z napędem na tył uważam że prowadzi się świetnie