Wpis z mikrobloga

@2092 sprzedałem rok temu z przebiegiem 260 tys km.

Automat to była jedyna rzecz która się w tym aucie nie psuła xd

Zwykły hydrokinetyk. Olej wymieniłem przy 180k i 220k statycznie i skrzynia działała dobrze. Miałem porównanie z C5 z 2014 z przebiegiem 70kkm i nie było dużej różnicy. Mój bardziej przeciągał blokadę momentu co jest normalne.
@2092 elektryka wariowała, wyskakiwało że np nie ma oleju w silniku i auto wchodziło w tryb awaryjny, czasami bez powodu skrzynia wchodziła w tryb awaryjny i blokowała się na 3 biegu. Ogólnie na to pomagało odpięcie akumulatora (i nawet nie trzeba mieć klucza bo jest na zacisk ( ͡º ͜ʖ͡º) ).

Poszła uszczelka pod głowicą bo przegrzałem silnik na autostradzie w korku.

Co chwilę robiłem coś przy
@open_or_die: Ogólnie jakbyś miał teraz szukać auta właśnie w kwocie ~30k to byś wybrał ponownie ten model czy jednak cos innego byś szukal? Jakie modele byś polecił z własnego doświadczenia?
@2092 nie mam pojęcia.
Ale raczej wybrałbym puga 508 zamiast C5.
Ogólnie wybór używanego auta z automatem to jest problem bo na starcie odpada np Volvo ze swoim geartronikiem, DSG od vaga w pewnym momencie przyciśnie z kosztami, a marki premium to marki premium same w sobie są droższe w utrzymaniu.
@2092: Udało się coś wybrać i pojeździć trochę? Bo powoli patrzę za autem w podobnych kryteriach i ostatnio C5 mnie oczarował wyglądem zewnątrz i wewnątrz, ale opinie są różne. Ech, gdyby Mazda nie gniła to 6 GH by wjechała bez zastanowienia.