Wpis z mikrobloga

faktycznie, to samo ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Student_AWAS: Porownaj zasoby i dodaj do tego kompletnie niekompatybilny z jakimkolwiek 3D tryb planar. To jest mega osiagniecie a poziom optymalizacji przewyzsza znacznie oryginał, nawet Wolf3D nie chodził na IBM XT (tak mniej wiecej wyglada moc obliczeniowa Amigi 500 w grach wymagajacych konwersji do Chunky).
  • Odpowiedz
@ZawzietyRobaczek: Wiesz co? Jak z bratem ogladalismy demo Interference na A500 - dokładnie ten kawałek to mu mowiłem "Zobaczysz brachu, kiedys zrobia i Dooma". To było ponad 20 lat temu, ładnie kazali sobie czekac :) Jestem pełen podziwu, kawał dobrej roboty, kamien milowy! I wiesz co? Nie zadzwonie do Carmacka ale napisze mu maila i powiem mu ze sie kurła pomylił :)
tank_driver - @ZawzietyRobaczek: Wiesz co? Jak z bratem ogladalismy demo Interference...
  • Odpowiedz
@ZawzietyRobaczek:

From: John Carmack

Date: Sat, 3 Sep 94 11:50:23 -0600
To: G.San...@ais.gu.edu.au
Subject: amiga doom

The amiga is not powerfull enough to run DOOM. It takes the full
speed of a 68040 to play the game properly even if you have a chunky
pixel mode in hardware. Having to convert to bit planes would kill
it even on the fastest amiga hardware, not to mention the effect it
would have
  • Odpowiedz
@ZawzietyRobaczek: a ile z tego jest właściwie skończone ? chociaż jeden etap dooma jest już w 100% skończony ?
Bo jeżeli nie to nie wiadomo jeszcze jak to będzie działać, przy poruszających się przeciwnikach, pociskach itp.
  • Odpowiedz