Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mirki mam #xiaomi #m365pro z polskiej dystrybucji i hulajnogę wnosiłam do pracy. Ale po paru dniach osoba z BHP stwierdziła ,że nie mogę jej wnosić do biura bo może się zapalić. Czy może mi ktoś podesłać jakąś normę unijna którą spełnia hulajnoga? Szukałam czegoś z en 15194 ale nie znam się na tym i w sumie nawet nie wiem czy tego szukam. Hulajnogi nie ładuje w pracy. #pomocy #kiciochpyta
  • 34
  • Odpowiedz
że nie mogę jej wnosić do biura bo może się zapalić.


@NeonowyDemon: jak wyżej, laptopy, telefony itd też zakaz przy takim argumencie

że nie mogę


na podstawie czego? regulaminu, prawa czy czego? bo jeśli tylko jakiś Grzesiek Behapowiec powiedział "nie wnoś bo się zapali" to możesz go wyśmiać
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@NeonowyDemon: ale takie ogniwo litowo jonowe na dużo większą pojemność niż ogniwa w laptopie. Moim zdaniem ma rację dla twojego dobra. Jak się spali budynek to będzie twoja wina a na hulajnogę nie ma OC na kilka milionów i będziesz ty płacić a najwyżej możesz sobie potem dochodzić praw od producenta. Twoja hulajnoga, twoja odpowiedzialność. Ubezpieczyciel budynku ma sztab radców prawnych żeby jak się trafi okazja nie wypłacić odszkodowania.

To
  • Odpowiedz
Moim zdaniem ma rację dla twojego dobra.


@ErroL: kurde to ja nie będę wychodził z domu bo jeszcze we mnie lecąca ciężarówka uderzy


że przepisy pożarowe i indywidualne warunki ubezpieczenia budynku nie dopuszczają przechowywania
  • Odpowiedz
@NeonowyDemon: nie kop się z koniem, przyczyna może być inna niż Ci podali (błoto na kołach, zajmuje miejsce, nie chcą precedensu żeby ludzie nie przynosili do biura rowerów). Zostawiaj hulajnogę tam gdzie reszta zostawia rowery.

Sam mam i też trzymałem w biurze aż do mnie dotarło że w sumie biuro to nie parking a z rowerem się tam nie pakuję.
  • Odpowiedz