Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Miqq: tak #!$%@? u nas jak w zeszłym miesiącu zamknęli to do dzisiaj ludzie stoją.. takie #!$%@? a rozwiązanie jest proste bo dzbany nie potrafią jeździć i "oooo #!$%@? jeszcze zdążę"
  • Odpowiedz
@nollo: @Ziner: @dymaczdusz: Własnie przez absurdalnie wydłużony czas od zamknięcia do przejazdu ludzie nauczyli się, że jeszcze smiało przejadą.
W normalnych krajach trwa to dużo krócej, podobnie jak znaki drogowe są adekwatne do sytuacji.
u nas traktuje się obywatela niczym upośledzonego, więc ten się dostosowuje. Jeździmy szybciej, bo znaki są na wyrost, a rolnik zwykle zdąży przed pociągiem.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@spidero: no i nadal to #!$%@?. Tłumaczenie bezpieczenstwem jest bardzo wygodne bo można tak wszystko.
Max 30s powinno być przed przyjazdem pociągu na podstawie gpsa i prędkości i swiateł jak jakieś są. Długi czas oczekiwania na pociąg jest głównym problemem bo ludzie.mają wtedy szlabany w dupie, unikają ich, przechodzą pod nimi, rowery mają je w dupie a nawet auta objezdzają. I zwykle wtedy dzieje się tragedia. Szansa na wypadek bo
  • Odpowiedz
@MojHonorToWiernosc U mnie w mieście jest taki przejazd, po którym od razu jest skrzyżowanie, więc mieści się jedno auto. I jeśli chce skręcić w lewo, to musi puścić każdego, troche czasu minie. W tym czasie na przejeździe potrafi stworzyć się kolejka, bo jełopom trudno jest poczekać przed szlabanem aż się miejsce zwolni ¯_(ツ)_/¯ Dlatego dobrze jest zamknąć te kilka minut wszędzie, żeby uniknąć korków na torach
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@przeciwko78: no ogólnie jest tym problem Nie raz był podnoszon problem, czasu oczekiwania na przejazd pociagu.Niestety ale UTK jest nieugięty, tak samo w innych sprawach, np. obsady maszynistów w pociągu powyżej prędkości maksymalnej 130km/ itd. Trzeba z tym żyć i liczyć, że przy modernizacjach linii będą likwidowane przejazdy w poziomie szyn
  • Odpowiedz
@MojHonorToWiernosc eh ubolewam nad tym mocno. Codziennie przejeżdżam przed przejazd kolejowy i jak na złość zamykają przejazd kilka minut przed 7 i kilka po 15. Codziennie tracę na przejazdach po 20 minut.
  • Odpowiedz
  • 0
@MojHonorToWiernosc Na papierze wyglada to tak ze Polska ma jeden z większych czasów przed zamknięciem torów do dojazdu pociągu dla bezpieczeństwa choć w praktyce pewnie jest to #!$%@? system z opóźnieniami
  • Odpowiedz
@MojHonorToWiernosc: bo jeżeli próbuję zamknąć rogatki tak żeby kierowcy nie stali długo a pociąg niebezpiecznie się zbliża to robi się nieco kłopotliwie jak każdy wjeżdża pod zamykające się rogatki bo "ja jeszcze zdążę", potem debila zabije a ja pójdę siedzieć za czyjś brak mózgu. Pewnie zauważyłeś że czerwone światła przed przejazdem dla większości to jedynie sugestia a nie nakaz zatrzymania. Dodatkowo o ile pociągi osobowe są na moich przejazdach w
  • Odpowiedz