Wpis z mikrobloga

@Kryterss: auto autu nie równe
jeden ma 200k km z czego 3/4 przebiegu po trasie, a drugi połowe jak nie więcej po mieście
ale ogólnie kupując auto z dsg uwzględnij w budżecie wymianę bądz naprawe skrzyni ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@SpalaczBenzyny: no faktycznie rozpędziłem się, miałem na myśli żeby generalnie nie pchać się w samochód bez potwierdzonych wszystkich napraw i czynności serwisowych. Fakt w moim DQ250 dwumasa była wymieniana przy przebiegu 274 tys. km.

@Kryterss: na minę niekoniecznie się władujesz, ale moment między 200-300 tys. km to przeciętny czas kiedy przychodzi wymienić sprzęgło/dwumase w DSG. W każdym razie bez potwierdzonych na fakturach/w bazie danych producenta terminowych wymian oleju w skrzyni,
  • Odpowiedz
@Kryterss: nie polecam, mialem takiego Golfa (2015, tuż przed wprowadzeniem AdBlue) i żarło to i olej, i wodę. DSG z tych lat też jest mocno średnie. Do tego problemy z tempomatem, geometrią zawieszenia (pieprzyła się co 10kkm), ale to raczej kwestia odmiany Variant i wielowahacza z tyłu.

  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bidzej: no właśnie celuje tylko w kombi. Rodzina się powiększyła ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przejrzę jeszcze raz dokładnie książkę bo tylko tak powierzchownie rzuciłem okiem czy jest tam ta wzmianka o wymianie oleju w skrzyni...
  • Odpowiedz
celuje tylko w kombi


@Kryterss: to w dodatku jeszcze brzydal ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

Popatrz za jakimś Focusem z tych lat, MK3.5 to już były fajne auta, komfortem i prowadzeniem zjadające VAGi na śniadanie.
  • Odpowiedz