@destronafide: jak bilet internetowy to trzeba było przed planowanym odjazdem zwrócić w systemie. Jak z kasy biletowej to iść oddać. Jak minął planowy czas odjazdu a pociąg jeszcze gdzieś jedzie to iść do kasy po poświadczenie na bilecie że jest niewykorzystany aby złożyć reklamacje w celu zwrotu kasy za bilet, jak jedziesz pociągiem to idziesz do konduktora po poświadczenie na bilecie że rezygnujesz z podróży na tym bilecie i wracasz do
@destronafide: Możesz uzyskać zwrot za niewykonalny bilet. Na początek kilka pytań 1. Rezygnujesz w trakcie podróży, czy na stacji początkowej? 2. Czy pojechałeś innym pociągiem czy zrezygnowałeś całkowicie z podróży koleją?
@destronafide: Reklamacja i jako powód podaj opóźnienie pociągu na stacji początkowej. Jak kasa była nieczynna lub na stacji nie ma kas, to napisz o tym w reklamacji. Dostaniesz 100% zwrotu, bez opłaty z tytułu odstępnego. Jeżeli poniosłeś jakieś dodatkowe koszty, to załącz rachunki.
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
pociąg ze stacji miał wyjechać z prawie dwugodzinnym opóźnieniem, więc po prostu opuściłem pociąg z biletem, który nie został jeszcze skasowany
#intercity #kolej #pkp
Komentarz usunięty przez autora
Możesz uzyskać zwrot za niewykonalny bilet. Na początek kilka pytań
1. Rezygnujesz w trakcie podróży, czy na stacji początkowej?
2. Czy pojechałeś innym pociągiem czy zrezygnowałeś całkowicie z podróży koleją?
1. stacja początkowa
2. rezygnacja z kolei, to była pierwsza w nocy, nic innego nie było już do 5 rano
Reklamacja i jako powód podaj opóźnienie pociągu na stacji początkowej. Jak kasa była nieczynna lub na stacji nie ma kas, to napisz o tym w reklamacji.
Dostaniesz 100% zwrotu, bez opłaty z tytułu odstępnego.
Jeżeli poniosłeś jakieś dodatkowe koszty, to załącz rachunki.