Wpis z mikrobloga

czy mogę wnioskować o zwrot kosztów za niewykorzystany bilet? linie TLK

pociąg ze stacji miał wyjechać z prawie dwugodzinnym opóźnieniem, więc po prostu opuściłem pociąg z biletem, który nie został jeszcze skasowany

#intercity #kolej #pkp
  • 9
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@destronafide: jak bilet internetowy to trzeba było przed planowanym odjazdem zwrócić w systemie. Jak z kasy biletowej to iść oddać. Jak minął planowy czas odjazdu a pociąg jeszcze gdzieś jedzie to iść do kasy po poświadczenie na bilecie że jest niewykorzystany aby złożyć reklamacje w celu zwrotu kasy za bilet, jak jedziesz pociągiem to idziesz do konduktora po poświadczenie na bilecie że rezygnujesz z podróży na tym bilecie i wracasz do
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@destronafide:
Możesz uzyskać zwrot za niewykonalny bilet. Na początek kilka pytań
1. Rezygnujesz w trakcie podróży, czy na stacji początkowej?
2. Czy pojechałeś innym pociągiem czy zrezygnowałeś całkowicie z podróży koleją?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@destronafide:
Reklamacja i jako powód podaj opóźnienie pociągu na stacji początkowej. Jak kasa była nieczynna lub na stacji nie ma kas, to napisz o tym w reklamacji.
Dostaniesz 100% zwrotu, bez opłaty z tytułu odstępnego.
Jeżeli poniosłeś jakieś dodatkowe koszty, to załącz rachunki.
  • Odpowiedz