Wpis z mikrobloga

mirki szybkie pytanie do osób które się znają #szosa #rower #gravel #triban

nowy triban grvl (2 399.00) czy dopłacać do 500rc (2 799.00)

RAMA


Komfortowa geometria z wyższą główką ramy, aby zapewnić bardziej wyprostowaną pozycję niż klasyczna rama szosowa. Wydłużenie górnej rury i skrócenie mostka umożliwiają w tej gravelowej geometrii odsunięcie widelca do przodu, aby uniknąć kolizji pomiędzy stopami a przednim kołem. Aluminium 6061 T6 sloping i pół-zintegrowane stery.

Waga ramy w rozm. M: 1800 g.

WIDELEC


Lżejszy, karbonowy widelec z aluminiową rurą sterową pozwala na bardziej precyzyjne kierowanie rowerem. Stery 1"1/8 aheadset zapewniają dużą trwałość i sztywność kierownicy.Inserty na widelcu do montażu bagażnika. Maksymalne obciążenie dla widelca: 9 kg.

Waga widelca: 750 g.

KIEROWNICA / MOSTEK / STERY


Kierownica Gravel Triban z aluminium z ugięciem 16° co zapewnia lepszy chwyt i doskonały komfort. Szerokość kierownicy: XS / S: 420 mm.M / L: 440 mm.XL: 460 mm.

Mostek:

XS / S: 70 mm.M: 90 mmL: 100 mm.

NAPĘD


Jednoblatowy 38-11/42. Manetka MICROSHIFT XLE 10-rzędowa, precyzyjna i o bardzo solidnej budowie. Bardzo wygodna budowa: manetki wygodne dla każdych dłoni.

Tylna przerzutka MICROSHIFT M665 z systemem "Clutch", który pozwala przytrzymać przerzutkę i zapobiec podskakiwaniu łańcucha. Można go wyłączyć, aby łatwo usunąć błoto.

Kaseta MICROSHIFT H100 10-rzędowa 11-42


(11/13/15/18/21/24/28/36/42). Mechanizm korbowy TRIBAN 38.

Korby z aluminium 6061 i stalowa tarcza.

Korby: 170 mm we wszystkich rozmiarach.

Aby zapobiec podskakiwaniu łańcucha, połączyliśmy z tylną przerzutką z systemem clutch, system anti-chain jam na rurze podsiodłowej i zewnętrzną osłonę na tarczy.

HAMULCE


Tarczowe hamulce PROMAX DSK. Przedni hamulec DSK 330R "flatmount".

Tylny hamulec DSK 300R "postmount".

Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.

Nieściśliwe pancerze JAGWIRE KEB-SL dają gwarancję precyzji i skuteczności hamowania. Są one wzmocnione kevlarem i mają specjalną powłokę wewnątrz zapewniającą doskonałe ślizganie się linek.

Pół-metolowe okładziny, ref. części zamiennych: 8562868

KOŁA


Koła Triban Tubeless ready*. Aluminium 6063 T6.

Wymiary ETRTO: 622 x 23 C.

Obręcze ze szprychami przekładanymi przez oczka, co zwiększa solidność.

Szprychy stalowe, krzyżowane x2, co zwiększa sztywność (28 z przodu i 28 z tyłu).

Szczelne łożyska maszynowe.

Waga pary (bez kasety i zacisków): 2100 g.

Taśma na obręcz TESA TLR.

*Do przekształcenia w Tubeless, należy dodać 2 wentyle tubeless ref: 8551979 + płyn uszczelniający do tubeless / sealant ref: 836339.

Opony HUTCHINSON 700x38.


450 g opona. Skinwall ze sztywnymi stopkami.

Wymiary: 622-38 / 700x38.

Osnowa 33 TPI.

Minimalne ciśnienie dla tubeless: 3 bary / 43 psi.

Maksymalne ciśnienie dla tubeless: 5,5 bara / 80 psi..

SIODŁO / SZTYCA PODSIODŁOWA

Siodło Triban ErgoFit. Budowa typu hamac, dla większego komfortu. Sztyca podsiodłowa Triban z aluminium o przekroju 27,2 mm, co zwiększa komfort dzięki większej giętkości sztycy. Łatwa regulacja położenia siodła. Przekrój: 27,2 mm. Długość: 250 mm w XS, 300 mm w S, 350 mm w M / L / XL.

WAGA

10,95 kg w rozm. M bez pedałów.


czy dopłacać do 500rc (2 799.00)

RAMA


Nowa rama Triban Evo z aluminium 6061 T6, geometria ukierunkowana na komfort, z odpowiednio dobranym slopingiem. Waga: 1780 g w rozm. M.

Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotników i bagażnika.

Kompatybilna z oponami o przekroju do 36 mm.

WIDELEC


Nowy widelec Triban Evo z karbonowymi goleniami i sterami z aluminium 1"1/8 Aheadset. Ten widelec łączy w sobie komfort, lekkość (680 g) i precyzję. Włókno węglowe wykorzystane, aby zapewnić dużą sztywność boczną i skuteczne filtrowanie drgań czołowych.

Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika.

Maksymalne obciążenie ładunkiem na widelcu: 9 kg.

Oczka na osi koła do zamocowania błotnika.

Pasują opony o przekroju do 36 mm.

KIEROWNICA / MOSTEK / STERY


Ergonomiczna kierownica Triban z aluminium zapewnia lepszy chwyt i doskonały komfort. Szerokość kierownicy: XS / S: 400 mm.M / L: 420 mm.XL: 440 mm.

Nowy mostek Triban:

XS / S: 80 mm.M: 100 mm.L: 110 mm.XL: 120 mm.

NAPĘD


Manetki Shimano SORA R3000. Przednia przerzutka Shimano SORA R3000.

Tylna przerzutka Shimano SORA R3000 9 -rzędowa z długim wózkiem.

Całkowita waga: 905 g.

MECHANIZM KORBOWY / KASETA


Kaseta MICROSHIFT CS-H092 9-rz. 11/32 (11/13/15/17/19/21/24/28/32).

Mechanizm korbowy SHIMANO SORA R3000 compact z tarczami 50/34.

Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:

XS, S, M: 170 mm.L, XL: 175 mm.

HAMULCE


Hamulce tarczowe PROMAX DSK-300R. Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.

Nieściśliwy pancerz JAGWIRE, aby zapewnić precyzję i efektywność hamowania.

Pół-metalowe okładziny, referencja części zamiennej 8562868.

KOŁA


Koła Triban Tubeless ready*, aluminium 6063T6.

Rozmiar ETRTO: 622 x 17 C.

Wysokość 28 mm zapewnia większą sztywność boczną.

Szprychy stalowe, krzyżowane, co zwiększa sztywność (28 z przodu i 28 z tyłu).

Szczelne łożyska maszynowe.

Waga pary (bez kasety i zacisków): 2200 gramów.

*Wymagają zestawu składającego się z 2 wentyli tubeless +2 taśm na obręcz + bidonu płynu uszczelniającego.

OPONY


Opony Triban Resist+, 410 gramów,

Skinwall ze sztywną stopką,

zabezpieczenie przed przebiciem z nylonu 1 mm.

Wytrzymała osnowa: 55 TPI.

Wymiary: 28c-622 / 700 x 28c dla większego komfortu.

Maks. ciśnienie: 8 barów / 116 psi.

SIODŁO / SZTYCA PODSIODŁOWA


Nowe siodło Triban ErgoFit. Budowa typu hamac, dla większego komfortu. Sztyca siodła Triban z aluminium. Łatwa regulacja położenia siodła. Przekrój: 27,2 mm. Długość: 350 mm w rozm. M / L / XL, 250 mm w rozm. XS / S.
  • 33
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kojos: po pierwsze wygląd i po części cena, jakbym miał robić z rc500 gravela to do 2800 lekko doliczyć muszę opony za 200-250 złotych dętki do tego jak nowy rower to koszyki na bidon czy tego typu rzeczy i już się robi 3200 -3400 zależy co bym kupił. Tutaj mam rower gotowy do jazdy. Sam jestem ciekaw co to będzie albo strzał w 10 albo strzał w stopę, Microshift mnie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mam_tu_niezly_ubaw_: wrzucę coś albo na wykop albo na priv. Obecnie nie masz się co wahać, bo nie ma już nic w sklepie dostępnego pod rozmiarem xs ( ͡° ͜ʖ ͡°) wszystko sprzedane, ale może to po prostu pierwsza partia poszła na pniu i za miesiąc czy półtora będą znowu w sprzedaży. Raczej nie jest to limitowana edycja roweru na Microshift xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mam_tu_niezly_ubaw_: no to mam nadzieję że mój nie będzie miał żadnych wad wieku dziecięcego, jestem serio bardzo ciekawy co z tego roweru będzie. Ciekawostka- Jeśli chcesz zdjęcia tego roweru w bardziej naturalnych warunkach to na Decathlon.fr jak wejdziesz w rowery damskie to tam są zdjęcia damskiej wersji (prawie identyczny poza kolorem napisu triban i siodełkiem) zdjęcia są z jakiejś sesji zdjeciowej z lasu i są bardziej realne niż te ze
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@to_nie_jest_login: bardzo dobre wrażenia. Przerzutka działa bardzo płynnie, sprzęgło jest zajebiście mocne nie ma mowy o skakaniu łańcucha na wertepach. Na pewno na minus transport. Przywieźli mi rower całkowicie złożony chyba w sklepie wsadzili bez żadnego zabezpieczenia do ogromnego kartonu i tak ten rower przyszedł. Cud że nic się nie uszkodziło. Niestety nie ja odbierałem rower, ale jeśli zamówicie to pilnujcie żeby obejrzeć rower przy kurierze żeby nie było uszkodzeń.
  • Odpowiedz
Trochę odkopuję, sorry.
Z tego co wiem niestety jest to ta sama rama co stary Triban 100. Generalnie nic do niej nie mam, ale czy geometria nie jest zbyt agresywna jak na gravela? Jakie masz odczucia?
  • Odpowiedz