Ja #!$%@? XD to jakieś nieporozumienie... kupiłem sobie gówno za parę stów na allegro, zapłacić chciałem blikiem. Po płatności na stronie wyskoczył błąd, strona się przeładowała i tyle, odświeżyłem allegro i tam dalej była płatność do wykonania. To więc tę płatność powtórzyłem... za drugim razem przeszła, miałem 2 obciążenia na koncie, ale no to nie 1 taka sytuacja, kartą też wielokrotnie mi coś nie przejdzie i zaraz wracają pieniądze. Do czasu, dzisiaj obie transakcje zostały dokonane, a po rozmowie na infolinii allegro i payu umywają ręce i mówią że to moja wina XD no #!$%@? w którym miejscu, to moja wina że wyskoczył błąd gdzieś w którymś etapie, płatność przeszła a oni dalej nie rejestrowali tej płatności? Chyba logiczne że płatność ponowiłem... Cytuję rozwiązania niezależne zaproponowane przez konsultanta allegro i payu Napisać do sprzedawcy o przelew zwrotny bo oni już mu te pieniądze przekazali... tu pani z payu dodała na moje a jak nie będzie chciał odesłać/nie uwierzy? to mam zgłosić to na policje XD
serio? XD serio to jest rozwiązanie? Biorą kasę za pośrednictwo i robią taki cyrk? Co poradzicie Mirki jakby sprzedawca robił problem/czy nie wierzył xDDD bo nie chce mi się 2 lata odzyskiwać pieniądze przez policję
@paulinnaa: napisałem, ale cały dzień nie ma od niego odzewu, ale tu nawet nie o to chodzi...
przecież od tego jest pośrednik płatności aby była ona dobrze realizowana... i obsługiwana więc nie powinienem się prosić/wyjaśniać przed sprzedawcą, a to operator powinien się tym zająć
@ewridejhardtrajning: Rozumiem ze skoro pieniądze sa u sprzedawcy to kupiłeś dwa razy ten sam przedmiot?Jezeli tak to na zakupy on line masz 2 tygodnie na zwrot bez poddania przyczyny. W najgorszym rozwiązaniu dostaniesz dwa te sama produkty i jednego robisz darmowy zwrot i sprzedawca ma chyba 14 dni na zwrot gotówki.
@Robertcav: @PanHagrid: @MichaelT128: to był tylko jeden przedmiot, więc nie mam co zwracać, to by był błąd z mojej strony, kupiłem tylko raz aukcje numer xxx, wszedłem w płatność, która niby nie przeszła, odświeżyłem zakładkę i dalej była opcja zapłać, a nie zapłacono czy coś... to zrobiłem to ponownie i tak sprzedający dostał 2x pieniądze
Do czasu, dzisiaj obie transakcje zostały dokonane, a po rozmowie na infolinii allegro i payu umywają ręce i mówią że to moja wina XD no #!$%@? w którym miejscu, to moja wina że wyskoczył błąd gdzieś w którymś etapie, płatność przeszła a oni dalej nie rejestrowali tej płatności? Chyba logiczne że płatność ponowiłem...
Cytuję rozwiązania niezależne zaproponowane przez konsultanta allegro i payu
Napisać do sprzedawcy o przelew zwrotny bo oni już mu te pieniądze przekazali... tu pani z payu dodała na moje a jak nie będzie chciał odesłać/nie uwierzy? to mam zgłosić to na policje XD
serio? XD serio to jest rozwiązanie? Biorą kasę za pośrednictwo i robią taki cyrk?
Co poradzicie Mirki jakby sprzedawca robił problem/czy nie wierzył xDDD bo nie chce mi się 2 lata odzyskiwać pieniądze przez policję
#allegro #payu #januszebiznesu #olx #blik #banki wołam @allegropl
przecież od tego jest pośrednik płatności aby była ona dobrze realizowana... i obsługiwana więc nie powinienem się prosić/wyjaśniać przed sprzedawcą, a to operator powinien się tym zająć
Rozumiem ze skoro pieniądze sa u sprzedawcy to kupiłeś dwa razy ten sam przedmiot?Jezeli tak to na zakupy on line masz 2 tygodnie na zwrot bez poddania przyczyny.
W najgorszym rozwiązaniu dostaniesz dwa te sama produkty i jednego robisz darmowy zwrot i sprzedawca ma chyba 14 dni na zwrot gotówki.