#mechanikasamochodowa #bmw #e39 #e46 Hej, myślałem, że padła mi pompa. po wymianie nowa dalej nie daje oznaku życia. Bezpiecznik jest ok, przekaźnik cyka, napięcie na kostce od pompy wynosi 10.5v. Pompa podłączona na krótko działa bez problemu. Macie jakieś pomysły?
@Reynald: zmostkuj niebiesko biały kabel (wyjście na pompę z przekaźnika) z czerwono fioletowym( stały plus przekaźnika). Podasz stały plus na pompę. Nawet bez przekręcania kluczyka powinieneś ją usłyszeć.
@Reynald: a nie dobrze też znalazłem teraz ten schemat. https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DP61-EUR-08-2000-E39-BMW-528i&diagId=61_4006 czyli wychodzi na to, że masz kombi. Twierdzisz, że masz na 86(8)pinie przekaźnika +. Ale on jest tylko po stacyjce. Tam na 30(6) pinie przekaźnika cały czas powinien plus być nawet jak nie masz stacyjki przekręconej. Dlatego ci każe mostkować pin 30(6) czerwono fioletowy kabel w gnieździe przekaźnika z 87(2) niebiesko biały kabel by pompa ruszyła. Jeśli w gnieździe nie masz
@trzaichlac69: Bardzo dziękuję Ci za pomoc, dzisiaj usiadłem do tego na spokojnie i okazało się, że na tym bezpieczniku F54 nie było przejścia, bezpiecznik wyglądał ok, ale wyłamał się z tyłu pił. Szczerze mówiąc nie wiem jak to możliwe. Taka błahostka, a tyle problemów
Hej, myślałem, że padła mi pompa. po wymianie nowa dalej nie daje oznaku życia. Bezpiecznik jest ok, przekaźnik cyka, napięcie na kostce od pompy wynosi 10.5v. Pompa podłączona na krótko działa bez problemu. Macie jakieś pomysły?