Wpis z mikrobloga

@Reynald: a nie dobrze też znalazłem teraz ten schemat. https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DP61-EUR-08-2000-E39-BMW-528i&diagId=61_4006 czyli wychodzi na to, że masz kombi. Twierdzisz, że masz na 86(8)pinie przekaźnika +. Ale on jest tylko po stacyjce. Tam na 30(6) pinie przekaźnika cały czas powinien plus być nawet jak nie masz stacyjki przekręconej. Dlatego ci każe mostkować pin 30(6) czerwono fioletowy kabel w gnieździe przekaźnika z 87(2) niebiesko biały kabel by pompa ruszyła. Jeśli w gnieździe nie masz
@trzaichlac69: Bardzo dziękuję Ci za pomoc, dzisiaj usiadłem do tego na spokojnie i okazało się, że na tym bezpieczniku F54 nie było przejścia, bezpiecznik wyglądał ok, ale wyłamał się z tyłu pił. Szczerze mówiąc nie wiem jak to możliwe. Taka błahostka, a tyle problemów