Wpis z mikrobloga

@Kreation: Nigdzie. Historia tachografu może ewentualnie wykazać co się działo, bo tam jest wszystko od pierwszego kilometra. Od siebie dodam, że to pierwsza bańka, bo cudów nie ma i całą dobę to niestety jeździć nie może xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JudzinStouner: No to idiotyzm ze strony producenta, rozumiem że w osobówce, ale tir przez okres eksploatacji zrobi kilka takich milionów. Ile to robi rocznie kilometrów, czy po takim przebiegu wymagany jest już remont?
  • Odpowiedz
@Kreation: Przebieg można ocenić po roczniku. Takie auta robią rocznie 120 -150kkm. Do remontu zwykle dojeżdżają około półtora miliona kilometrów. Jak pracują w lekkich warunkach, to może 2 miliony. Wskazanie licznika milionów nie ma za wiele sensu, bo po pierwsze wszystko jest w tachografie, a po drugie takie auta jeszcze przed pierwszym remontem trafiają na Bliski Wschód lub do Afryki.
  • Odpowiedz
@Kreation: No na krajówce jeszcze takie coś jeździ, ale tam już nie ma takich przebiegów. Scenariusz jest najczęściej taki - do około miliona km, czasem wcześniej, na międzynarodówce, potem tak długo jak się da po Polsce. Jak się uda jeszcze z 5 wiosen pociagnąć bez remontu, to się jeździ, a potem pcha na Afrykę. Jak auto jest jeszcze w miarę zadbane i ładne, to można remontować i przeciągnąć eksploatację o kolejne
  • Odpowiedz
@JudzinStouner Znajomy w tamtym roku robił remont silnika w tga, ledwo bańke przekroczył i mu się zaczęła woda do oleju dostawać xD Ogólnie miał go sprzedać, ale stwierdził że auto musi jeszcze odrobić ten remont i potrzyma go ze dwa lata :v
  • Odpowiedz